5 Aralık 2010 Pazar

geldim lan durun

3 gündür dünya sınırları dışında olmam sebebiyle yazamadım çizemedim saçmalayamadım atamadım tutamadım, saydıramadım. Ama geldim lan durun başlıyorum taramalıya..

sıradan girelim..olum nasri dedik adam topçu dedik milli takıma alın bak siz zararlı çıkarsınız dedik ama fransızlar bir türlü dinlemediler. Arkadaş ne goller atmış yetenek diye buna denir resmen oha yaa halı saha hesabı fena fena al izle..

işte maçın özeti: http://www.youtube.com/watch?v=75_43bPXs2Q

trabzon reyiz bu hafta da galip helal olsun devam et aslanım koçum benim yaa..bize her yer trabzon şu oyunla oyun mantelitesi ile kesinlikle sen şampiyon olmasın be hadi be çocuk yardır..2 maç kaldı kötele ikisinede puan farkını koru 42 yap şu puanı ikinci yarı 35 puan alır şampiyon olursun hatta sen fazlasını yaparsın..

gaassaray erkek basket takımı uzun oyuncu eksiğine rağmen müthiş bir performans ile yoluna devam ediyor.Avrupada 3 te 3 yapan takım ligde de 8 maçta 6 galibiyetle ülkersporun ardından 2. sırada yola devam diyor. Tabi kesinlikle bir uzun oyuncu almaları gerekiyor yoksa ülkerspor için kolay bir sezon olacak yine. Sezon başında shumperti türk yapıp bir tercih olacaktı ama yapamadılar. Ancak şöyle birşey olabilir sezonun devamında bi uzun katkısı gelebilir ama bence bu takviye gelecekse şimdi gelsin de takıma ısınsın play-off ya sıçırtsın ülkeri dimi hadi baalım bebeler..

Sezon başında da yazmıştım herkes miami-lakers finali bekliyor bilemedin yine boston-lakers finali ki bana göre bu daha olur gibi ama ben ne demiştim isteyen açar bakar yazdık dallas-orlando olsun bu sene farklı olsun demiştim. Orlandoyu bilemicem ama dallas çok iyi sezon başlangıcı yaptı yavrularım yardırın böyle devam edin saha avantajı ile başlarsak sikertiriz lakersı falan farketmez hadi koçlarım..

Beşiktaş ve bursa
yine manyağa bağlamışlar yazık lan ayıp be..Ben ne dedim bunlara güvenilmez biri dursa diğeri durmaz ikisi dursa polis durmaz ama yok bursa başkanı çıkmış ben taraftarıma güveniyorum diyor. Şakamısın arkadaşım sen ya zaten ağzından laf almak için millet yırtınıyor sen çıkmış bi de taraftara güveniyorum diyorsun ulan ne olacak şimdi bu bıçaklanan yaralanan taraftarlara yazık değilmi? Neyse diyecektim bak yine gördüm yazık yaa 4 kişi yaralı bi tane kadın var haydaaa aq yaa ne mallar yaa piçler...

Maça gelirsek ki gelelim bence daha iyi olacak..Gündüz maçı olmuş çok iyi olmuş ya la..Sevdim bu gündüz maçını zaten anlamıyorum akşam maç oynancak diye birşey mi var aq oynayın gündüz işte ne güzel...Özetten anladığım ve dinlediğim kadarıyla beşiktaş iyi oynamış tabata oynamamış ama girmiş oyuna yine sıçmış batırmış..Ama beşiktaş iyi gibi çünkü orta saha çok iyi yoksa gaassaraydan bi farkı yok ama işte o orta saha dediğinde fena fark yaratıyor şu yalan dünyada..Quaresma, Bobo, Ekrem, Fernandes ve forvet transferi ile iyi takım olurlar. Bu arada bursaya ne diyim ki öle bi takım işte yaa pıttttt...

Gelelim haftanın bombasına gaassaray nasıl oldu da yenmiş hiç bilmiyorum sadece golleri gördüm. Ne ayak diyorum. Hem de kadroda gökhan zan var, barış özbek var, ayhan var, serdar özkan var, tribünde mustafa sarp var eeee ne duruyorsun helva yapsana hesabı ama skor 0-3 çok şaşırdım fena şaşırdım. Bakalım nereye kadar devam edecek bu kendini kandırma onu göreceğiz.Şimdi haftaya gençlerle maç samiyende son maç falan yenerler büyük ihtimalle sonra konya galiba onun durumu zaten sıçmaya ramak hesabı ee hadi onu da yendimi adnan polata bi sorsan tamam bu sene şampiyonuz...saygımdan ağzımla gülüyorum der geçerim buna.. Sonra hagi 2-3-5 tane romen getirir. Amann sıkıcı bi hikaye...

Böyle işte oğlum bu arada çok büyük bi eşşek olduğumu öğrendim 3 günde ama doğru yolu bulduğuma inanıyorum adnan polat gibi kendimi kandırmıyorum malsam malım eşşeğim diyorum ve düzeltiyorum kabul ediyorum haksız olduğumu ve oturuyorum doğru olanı yapıyorum. Hadi şimdi dağılalım bende sizle geliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder