5 Nisan 2011 Salı

Kısa Mesaj:9-1

Kasım ayında görmüştüm bu günleri bu hallere düşeceğimizi çünkü kadro yetersizdi,Arda ve Baros sakattı olmaz dedim cortu çekmiştik çekecektik belliydi ama ben kimim ki dinlemediler beni, bak hatta kulübe bile mail attım hani olur da birinin dikkatini çeker kim bu dengesiz ne yapmaya çalışıyor diye ama yok kimseden ses çıkmadı ve sonunda gelinen durum ortada her şey açık ve net yeğennnnnnn...

Dedim ki bir A2 takımımız var her halükarda değerlendir ligdeki durumunda buna müsait, bak beni dinle devrede transfer yapma yaparsan sadece Türk oyuncu al vs. ama yok inadına eşşeklik parayla değil yaa...

A2 liginde 32. hafta maçında Karşıyakayı Floryada ağırlayan takım rakibini 9-1 gibi farklı bir skorla mağlup etti ve bir maç eksiğine rağmen liderliğe yükseldi. 

GOLLER: Sinan Osmanoğlu, Anıl Dilaver(2), Cem Sultan(2), Berkin, Ahmet, Emre Çolak ve Bülent

Mesela Nba de vardır play-offlar öncesi mesaj maçları, rakibin ağzına sıçarsın biz buradayız sen neredesin müdür gibisinden bir şeyler işte sen anladın onu. 

Bu çocuklarda bir mesaj vermeye çalışıyor ama acaba mesaj yerine 3G bağlantı falan mı yapsalar ne yapsalar ki bilemiyorum artık..!!!

İşte bu da tam ona benzer bir durum. Bu çocukların demek istediği aynen şu bak ben sana mealini veriyim.

"Sayın yönetim kuruluna benzemedik adamlar ordusu ve çok değerli büyük Galatasaray taraftarı; biz A2 takımı olarak sezon başından formanın ve armanın değerini kadrini kıymetini bilerek sahada mücadele veriyoruz, A2 ligi de olsa Galatasaray adının olduğu yerde 1.lik başarıdır mantelitesi ile burada da önümüze geleni sıçırtırcasına eze eze yenerek şampiyonluğa gidiyoruz. Siz sayın yönetim kuruluna benzemedik adamlar topluluğu ise A takımımızı idare edemediniz sıçtınız batırdınız "kümede kal" diye dillere düşürdünüz, ama bu kötü duruma rağmen biz gençlere pis romenlere(stancu denilen futbol fakiri 300bin avroluk ama 5 milyona alınan vasatın altındaki gereksiz gibi) verilen şansın %1ini bile vermiyorsunuz. Şimdi bu sizin yaptığınıza ne demeli? Biz napalım artık bakın bugün de 9 tane attık istesek 15e kadar yolu vardı ama anlayan bunu da anlar dedik. Aklınıza başınıza alın ve gereğini yapın yoksa gereğini yapmak zorunda kalacaksınız diyecektik ki size yolu veren vermiş ufaktan yolunuzu almışsınız. Sonuçta kaybeden yine biz gençler olarak görünüyoruz way amk yaa o kadar yazdık sonuçta yine mi biz kaybettik? Ne Türk futboluymuş arkadaş yaaa!!! Bi stancu, bi barış, bi mustafa sarp, bi bi bi bi biskrem versemmmm kadar değerimiz yokmuşş..."


Makara gibi görünse de bunlar gerçekler panpalar..

FM de bile CEM SULTAN Arsenale gidiyor ulan daha ne olsun beee..=P

Stoper sıkıntın var Gökhan Zan camını oynatacağına oynatsana Sinanı, Ahmeti,
Sabri mi sakat düz adam Serkanın yerine oynatsana Yusuf Onuru,
Hakan Balta formsuz, Çağlar sakat mı oynatsana Berki,
Barış, Ayhan, Sarp için taraftar düğünde bile oynatmam diyorsa; oynat Cumhuru,Bilali,
Baros mu sakat Kewelldan Pinodan forvet yapmaya çalışana, 5milyona düz bir romen alana kadar oynat Cem Sultanı, Anıl Dilaveri(1 maç değil)....

Amannn beeee kime konuşuyoruz ki arkadaş, yazdıkça sinirleniyorum sinirleniyoruz..Aslında bir laf var yaa hadi neyse söylemiyorum sen onu anladın ama hadi şimdi takılmana bak ama bu çocukları da yaz bir kenara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder