13 Ağustos 2011 Cumartesi

Attım Hafızaya Aday Olmak Bedava..!!!

Hamallığa gerek yok, at hafızaya git IOC'ye bende adayım de, hiç utanma çekinme bi daha bi daha hadi....

Evet yanlış anons değil hem de haberlerin tepesinde hatta ana-baba-teyze tüm haber bültenlerinde İSTANBUL 5. kez olimpiyatlara aday oldu. Olum o kadar oldu mu 5 ne ara oldu diyorum kendi kendime sayıyorum geriye doğru bi bakıyorum; 2012,2008,2004,2000 ohaaa lan sıradan aday olmuşuz haaa...

Ama 5 değil 10 da olsa olum bu sefer kesin verirler lan diyemiyoruz bunu dedirtemeyenler utansın diyerek kısa mı kessem acaba diyorum yok lan ne kesecem veriyim veriştiriyim şunlara nasılsa beyin bedava..

Şimdi ilk kez aday oldun bi şansımı deneyim dedin doğal olarak adamlar siktiri çektiler sonra dedin ki taam lan görüşürüz bi daha ki sefere gittin bi daha aday oldun ama bu sefer dedin ki bak bak ben bi stadyum yaptım adını da olimpiyat yaptım bana verin bana verin dedin evet verdiler ama ne verdiler belli, neyse devam ediyorum baktın sadece stadyum yapmakla olmuyor, ne yapman gerektiğini hiç düşündün mü bir eylem planı çıkardın mı aksiyon aldın herhangi bi durumla ilgili hayır sonuç arkasından 2 kere daha aday oldun kıçına tekmeyi yedin döndün vatan toprağına...

Sadece dağın başına stat yapıp adınıda olimpiyat koymak ile iş bitmiyor. Hadi onu geçtim yolunu yaptım metroyu dayadın dibine, stadın üstünü kapattın rüzgardan kurtuldun etrafını düzelttin vs. vs. ama senin ülkende spor ne seviyede onu hiç sorgulandın mı gardaş..???

Olimpiyat sporlarında ne durumdasın sporcu yetiştirebiliyor musun yoksa hala devşirmek için götümü mü yırtıyorsun heeeehh ne ayak cevap veremiyorsun dimi...Haaa İstanbul şehir olarak Olimpiyatı alır mı tabi ki anasını bile bilmem ne yapar ama sadece şehir ile bu işler olmuyor o yüzden basın toplantısı yapıp ben stadın üstünü kapatacam, ben de tesis yapacam, ben de metro yapacam demekle maalesef ki olmuyor sevgili müteahhitçiler sizi hadi bakıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder