15 Ağustos 2011 Pazartesi

Eboue deyip geçme Panpa

Adının geçtiği ilk günden bu yana lan nabıcaz olum bu adamı yaw diyordum düşünüyordum ama cuk oturtamıyordum. Yani çoğunluk beğenmese de sağ bekte Sabri varken ne gerek var diyordum çünkü daha öncelikli pozisyonlara transfer gerekirken diye kendi kendime düşünüp duruyordum. Yok lan yok şaka şaka ara ara düşünüyordum her neyse...



Aslında şöyle bir şeyler yazmıştım Servet-Zan-Ujfalusi sadece düşün diye ama o konuda Ujfalusi hakkında yanıldığımı farkettim gördüm izledim ama böyle yanılmak da güzel la adam iyi oynuyor vallahineee...Ama Zan için yazdığım tek kelimeden vazgeçmiyorum tek bir kelimesinden bile vazgeçmem hatta fazlasını bile söylüyorum işte bu yüzden Eboue transferini daha da iyi anlıyorum ve başlıyorum transferin bence olması gereken asıl sebeplerine yazın yavrum, 1...

Ujfalusi sağ bek performansını görünce yani ondan daha da iyi olduğu hepimiz tarafından kabul edilen Ebouenin o kanatta her iki yönüyle neler yapabileceğini gözümde canlandırdım ve ohaaa lan dedim gerçekten iyi bir takım oluyoruz galiba dedim. Ama gönül isterdi ki aynı şeyleri sol kanat için de söyleyebilsek ama Balta ve Çağların durumu içler acısı mı desem ne desem o derece boktan bir halde yani...Şimdi Eboue yi solda oynatalım sağda Sabri var Ujfalusi falan var diyorlar aman diyim yapmayın bırakın şu adamı oynasın sağda yardırsın ezsin geçsin girmeyin milletin aklına..

Gelelim işin aslına hacı abiler..Eboueyi sağa koyduk hopppaaaaa, ortaya da Servet ve Ujfalusiyi koyduk mu ohhhhhhh maşalllah lan çok iyi oldu olum derken solda baltayı gördük bi yüzümüz ekşidi ama olsun lan Selçuk var Melo var bak Keita da geliyormuş...



Artık kanatlar ve orta sahan iyiyse ortalığı fena yaparsın bu artık ayrıntıya girmeden herkesin anlayabileceği bir gerçek ki bi ton somut örneği var bunun eee bizde naptık kanatları güçlendiriyoruz orta saha zaten 10 numara 5 yıldız-sanırsın askerdesin- olum iyi takım olduk lan izlemesi zevkli bak bir de Keita gelirse kaynağa cavla reyiz...

Şimdi diyeceksin ki olum mal mısın sen ya adamlar şikenin teşviğin .mına koydu ama hala bi yaptırım yok...Sen oturmuşsun üşenmeden bir de 4-4-2 3-5-3 zırvalayıp duruyorsun sen bunlara inanıyormusun vs. de vs. de diyeceksin dimi....????

Dee lan de ne dersen de olum ben seviyorum bak gör 4-3-3 üçlü bir orta saha açık kanat bekleri, geriden oyun kuran savunmacılar, ayağı güzel kaleciler vs. seviyoruz arkadaş futbol bu işte ortalık toz duman olsa da seviyoruz panpa...!!

Napak inanak mı???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder