7 Mayıs 2013 Salı

Alkışlarla Yaşıyorum




Sen mi alkışlarsın ben mi alkışlayayım? Yoksa ben mi alkışlatayım kendimi, istersen emri vaki yapayım ne dersin? Çat kapı yapsak olmaz illa alkış lazım şakşak olsun diyorsun. O da olmazsa Ali Sami Alkış'tan başka bi' şey gelmiyor aklıma!!

2007 de Fener, Ali Sami Yen'e şampiyon geldiğinde bu kadar alkış, tebrik muhabbeti olmuş muydu tam hatırlamıyorum ama  bu sene ki muhabbet çok sıktı. Avrupalıların her yaptığını biz de yapmak zorundaymışız gibi bi' duruma doğru gidiyoruz. Neymiş Chelsea'li oyuncular Manchester Unitedlıları alkış tufanına tutmuş. La banane olum tuttuysa o onların görüşü, bakış açısı hatta genişliği diyeyim olayın ciddiyeti daha da anlaşılsın.

Açıkçası ben fenerlilerden alkış falan beklemiyorum, çünkü hiçbir zaman alkışlamadım alkışlamam aynısını onların da yapacağından eminim o zaman medyada sağda solda "alkış, alkış" diye tempo tutmanın manası yok. Hani düğüne götürürler zorla, yetmezmiş gibi kalk oyna derler o da zorla tabi bu da ona benzemeye başladı.

Hayır 2007 de adamlar geldi mecidiyeköy'e nasıl karşıladık ne çabuk unuttuk la? Tamam çok abarttık orada ama en azından tepkiyi koyduk. Zaten biz bu kadar geniş bi' millet olsaydık geçen sene son maçta 50bin fenerli sahaya ineceğine alkışlar ve kuzu kuzu stadı terk ederdi. İşte o zaman ezeli rekabet biterdi benim için. Fenerin beşiktaş'tan bi' farkı kalmazdı, gs-fb derbileri yalan olurdu ki Allah'tan sahaya indiler sağı solu yaktılar da gereği yerine getirildi.



Diyelim ki fenerliler-aman diyeyim ha sakın bi' gaza gelme zıtlaşma falan olmasın neme lazım-pazar günü sahaya çıkarken bizi alkışladı n'olacak la? illa gururunuz okşanacaksa dalın istiklale bi' cumartesi, hatta gelin nevizadeye okşamak bedava! Hayır nedir bu yani "aaa banane alkış isterim yaaa" al sana alkış... Boşver doya doya kutla şampiyonluğu o gurur o forma o arma o klas o bilmem ne yeter sana..Yok ben illa da alkış istiyorum diyorsan gidersin avrupaya orada kırmızı ışıkta bile alkış varmış, ok?

Yani bu alkış olayının uzandığı diğer nokta da Avrupa da ezeli rakibin desteklenmesi konusu. Öyle bi' dünya yok. Kimse kimseyi kandırmasın bugün hepimiz fenerliyiz yarın hepimiz cimbomluyuz falan geçelim bu teraneleri. Ben aptal mıyım ki fenerin UEFA kupasını almasını isteyim, alnımda enayi falan mı yazıyor? Boşversene bi' kupa daha alınacaksa yine benim takımım alsın, sokarım ülke puanına banane. Ülke puanı toplanacaksa benim takımım da toplar. Sanki bilmiyor muyuz, 2000 de Henry'nin vurduğu kafa topuna en çok üzülenlerin kimin olduğunu!!

Hadi şimdi herkes renginin yanına gidip olması gerektiği gibi davransın yalan dolana gerek yok. Sen fenerlisin ben gaassaraylıyım o da beşiktaşlı hadi beyler ve laftan anlamayan bayanlar bekleme yapmayalım, hadi anam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder