3 Ağustos 2013 Cumartesi

Fikstür and Fixtures


Bugün 3 Ağustos ya da sana göre 4'ü veya ona göre 5 Ağustos oldu, fark etmez. 400 milyon dolarlık yayın ihalesine sahip ultra süper olduğunu düşündüğümüz ama bizden başka kimsenin de ilgisini çekmeyen ligimizin başlamasına 2 haftacık kaldı. Ama 34 haftalık fason fikstür dışında daha ilk hafta bile kimin hangi gün hangi saatte oynayacağı bile belli değil. Fenerin forveti, Gaassarayın solbeki, Beşiktaşın yıldızı, Trabzonun golcüsü, Bursanın önliberosu, Antalyanın bilmem nesi bile değil ne fikstüründen bahsediyorsun diyenler olabilir, olacaktır, olmalıdır ama olur olur bal gibi olur.

Çok değerli federasyon üyelerimiz ve bol keseden sallayan lig tv kurmayları mı belirliyor bu maç saatlerini ve günlerini bilmiyorum. Ama neden acaba 3 ya da 4 gün kala belli oluyor onu çok merak ediyorum. Acaba çok mu zor. Atıyorum ilk 6 haftanın fikstürünü gün ve saat olarak açıklasalar.

İngiltere'de adamlar Aralığa kadar maç, saat ve gün olarak açıklamışlar. Biz bunu yapmak için nasıl bi' action olmasını bekliyoruz orası merak konusu. Tamam işte, bende diyorum madem ki sen kendinde o potansiyeli o kapasiteyi IQ'yu vs. yi görmüyorsun o koltuktan bi' kalk git ya da biraz zorla kendini en azından Ağustos-Eylül-Ekim için bi' program yap. 3 aydan 3 aya yenisini yaparsın.

Belki ben bilet alacağım, belki kendi çapımda bi' deplasman yapacağım. Ama maç hangi gün, saat kaçta onu bilmiyorum ki neye rezervasyon yapıp hangi biletin üstüne oturmak zorunda kalacağım?

Sene olmuş 2013, bi' zahmet edin de adam gibi mesai yapın aldığınız milyarları bi' kere de hak edin anasını satayım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder