3 Ağustos 2013 Cumartesi

Yerli Malı Yurdun Malı, 6+0+4


18 kişilik maç kadrosunda sadece 6 tane Türk olmayan oyuncu bulundurabilme kararını kimler, hangi sıfatla ve yetkinlikle, nasıl bi' kendini bilmezlikle, hangi amaca hizmet, kime niye kime kısmet, kime danışarak, kimin ya da kimlerin önerisiyle aldılar bugün şu saatte bunu çok merak ediyorum, hatta çatlıyorum meraktan. Hani o o kararın alındığı ortam, odanın atm basıncı, hacmi, oksijen yüzdesi, akıl sağlığı, IQ seviyesi, futbol bilgisi ilgisi ve yönetici görüşü kalitesi falan çok merak ediyorum, kararı alırken ne içtiler ne yediler bunlar çok önemli detaylar...Meşhur soru, bu neyin kafası?

Fatih Terim de bu dediklerime katılırcasına, kimseye danışmadan bu kadar önemli bi' kararı nasıl alırsınız demiş ve eklemiş "Milli takım teknik direktörlüğünü en uzun süre yapmış biri olarak". Bu bile yeterli bence. Kararın hangi şartlarda alındığına şüpheyle bakmak için bu bile yeterli diye düşünüyorum. Madem milli takımın etkileneceğinden türk oyuncuların şans bulamayacağından bahsediyorsunuz bunu savunuyorsunuz da hangi milli takım hocasına danışıp bu kararı aldınız? Pardon?

En uzun süre görev alan bana kimse sormadı diyor, Mustafa Denizli, Şenol Güneş, Ersun Yanal, Ertuğrul Sağlam, Yılmaz Vural, Hikmet Karaman vs.. hangisi bu karara olur, kesinlikle doğru, 10 numara 5 yıldız, canavar bu canavar, yürür gider bu karar dedi. Çıkın açıklayın kuardeşim..

Ama biz tahmin ediyoruz sizin hangi hocalara danıştığınızı, kimlerden icazet aldığınızı, en azından bi' fikrimiz var boş adamlar değiliz. Siz kuklanız Abdullah Avcıya sormuşsunuzdur mesela, o da "tabi efendim" " aman efendim" diye sizi pohpohlamıştır.

Hey gidi yalnız ve güzel ülkemiz kimlere kaldın sen böyle...

25 kişilik sezon kadrosu kuruyorsunuz, maksimum 10 yabancı hakkın var. Geriye kalıyor 15 tane Türk oyuncu, var mı lan o kadar? Hadi orasını geçtim. 18 kişilik maç kadrosu yazacaksın, 6 yabancı 12 Türk, yok artık. Ama hep merak etmişimdir bu lafın manası ne diye, demek ki buymuş, "1 Türk dünyaya bedel".

Daha da açacak olursak 6 yabancıyı 11'e yazdın 5 tane Türk yazdın, ohh suyundan da koy. Eee, sonra n'yapacaksın? Mesela 50-60. dakikalarda değişiklik ihtiyacın var ve bu değişikliği öylesine değil alayına yapman gerekiyor ki yaptığına değsin. Kafayı bi' çeviriyorsun kulübeye ve işte o an;

Merhaba ben Selçuk Şahin ya da Sabri Sarıoğlu ya da Veli Kavlak ya da vs..

Fatal Error, Syntax Error, bu saatten sonra Ctrl+Alt+Del Piero bile kurtarmaz.

Şu şartlarda bile hala genç oyuncularına şans vermeyen, en azından denemeyenler var ya onlara ne demek lazım bilemiyorum artık. Bi' kere de olsa şans verin be kuardeşim ne kaybedersiniz altı üstü en fazla 3 puanınız gider. Yerli malı yurdun malı Demirören bunu kullanmalı hadi ver fanı gitsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder