22 Ocak 2012 Pazar

Maç Önü: Eskişehirde Donmazsak Kazanırız 19:00

1 yıla yakın diye cümleye başlayacaktım ama yok lan yakın ne kelime 1 yıl işte diye düzelttim kendimi. Tabiri caizse 1 yıl boyunca okula gitmek yerine Eskişehire gittim geldim. O zaman öğrendim Eskişehirin o hareketsiz bıraktıran soğuğunu. Ankaranın da ondan kalır bi yanı olmayabilir ama orada ki durum daha bi farklı garip yani. 

2-3 haftadır Ankara ve çevresinde süren soğuk ve karlı havanın etkisi eminim ki Eskişehire uğramıştır ve en azından bi çay içip merhaba demiştir.(!) İşte bu tarzda bir soğuk Eskişehir de ki yani düşün hem soğuk hem de çay falan içiyor. Neyse la çok uzattım gelelim maça.

Bilmem kaç maçtır, galip geliyoruz üst üste koyup yeniyoruz. Şimdi sıra Eskişehirde ama baktığın zaman üst üste kazanma rekorunu kırabilmek için en zor maç Eskişehir deplasmanı gibi görünüyor. Niye öyle görünüyor? Çünkü Eskişehir her zaman Eskişehirdir. Harbi deplasmandır. Hava da soğuk zeminde kar olma ihtimali var. Hepsini geç, Eskişehir iyi takım dişli takım.  Hadi ya atarız 3-4 tane diyemezsin. O yüzden temkinli olmakta fayda var. 

Eskişehir ile başlayacak olursak, hafta içi Mehmet Yıldızı sattılar. Ben bu durumu anlamadım. Adam hapisten çıktığı günden beri ilk 11 başlıyor ama devre arasında hop gönderiliyor. Yani gittiği takımda Karabükspor. Hani oynamayan birisi olur verelim gitsin la dersin. Yok öyle değil ki adam 20 maçta 11 başlamış. İskoçya gol kralını bile kesmişsin onu oynatmışsın falan pişman yaa. Neyse amk Eskişehirde böyle bir durum var. Bi de Dede ve Volkan Yaman'ın aynı anda oynaması gibi saçma bir durum yaşanıyor.Bence Dedenin savunmanın solunda önünde Tello'nun oynaması daha iyi gibi ya neyse..Son olarak Mehmet Yıldız gitti bakalım, Batuhan şans bulabilecek mi?

Bizimkilere gelecek olursak, Baros cezalı dermişim değil sakat. Sanırım önümüzdeki hafta sonuna belki yetişir. Yerine twitter golcüsü Sercan oynayacak diye bekliyoruz. Sanmıyorum ki bi sürpriz olsun başka bi tercih ile başlasın. Ama şöyle bi fantezi yapabiliriz, savunmaya hiç yardım etmeyen bi' Kazım var sahada onu Elmanderin yanına çekeriz, Engini sağa koyarsın en azından orta saha direncini topla oynama, pas yüzdesi gibi durumlara destek oluruz. Gönül ister ki Kazım yedek başlasın. Engin sağda, twitgolcü Sercan Elmanderin yanında olsun ama Terimin manevi oğlu Kazımı yedek bırakmayacağını bildiğim için fanteziye Kazımı eklemek zorunda kaldım. Her neyse bu maçta Servet mi Sabri mi oynayacak diye bekleyenlerin çoğunlukta olduğu aşikar ve ben kesinlikle Sabri diyorum. Semih-Ujfa ikilisini ayırmaya gerenk yok.. 

Açıkçası Samsun maçındaki gibi geri düşüpte 4 tane atıp kazanabileceğimiz bir maç değil. Eskişehir takımının öyle bir göt korkusu yok. Kamara ve Dede gibi tecrübeli adamlar, Alper gibi dikine oynayan bi orta saha oyuncusu, Hakan Baltanın karşısında Erkan Zengin gibi bi yetenek var ki madara edebilir Baltayı.

O yüzden maçın başında işi sıkı tutup ona göre top yapmak lazım, yoksa galibiyet serisi rekor kırma azmi falan filan yalan olur. Muhtemel 11'ler ve dizilişler şu şekilde;


Zemin güzel olursa iyi maç olur, gollü olur, ama saha karlı olursa yada buz falan işler kesatlaşır, her türlü sonuç çıkar, iyi maçlar panpalara..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder