28 Ağustos 2012 Salı

Penaltı Var Dediler Geldik !!

Anlamadığım tam olarak şu, Burak bunu ilk defa mı yaptı? ya da gerçekten hiç yapmadı da ben mi yanlış maçları izledim ya da siz mi görmemezlikten geliyorsun ya da Trabzonda yaparken sorun yoktu ama Gaassarayda yapmasın arkadaş gitsin yine Trabzonda yapsın falan mı diyorsunuz, ne diyorsunuz ben sizi anlamadım ki? Bu olayı bu kadar büyütüp, dallandırıp budaklandırmanın sabahın ilk ışıklarına kadar tartışmanın manası nedir? Sanırım başka işiniz yok ya da işiniz Almanya'dan iyi !!!

atacaksan ARİF gibi atacaksın kendini

Maçı izlerken tam penaltı pozisyonunda başımı başka bi' yöne çevirmiştim ki spiker hakem penaltıyı verdi dedi. Baktım ki Burak almış penaltıyı, kesin atmıştır kendini dememe kalmadı tekrarı izleyince hassiktir dedim. Açıkçası öyle bi' penaltı ile beraberliğin sağlanmasını istemezdim. Hatta Umut'un attığı golde bile ulan inşallah eline koluna çarpmamıştır dedim. Neyse demem o ki dedim de dedim, maç boyu hiç susmadım. Ama çocuk güzel atmış kendini yere niye inanmak istemiyorsunuz, bi' kere daha izleyin profesyonelce bi' hareket =)

Maçın topla oynanan kısmına gelelim ama maçı izledim diye özetini izleyip keresteden sallayanları bu safhada bi' sonraki bloga alalım öyle devam edelim. Yoksa yanlış anlaşılmalar oluyor, bi' bakmışsın Beşiktaş'ı Manchester ile falan karşılaştırmalar çıkıyor ortaya derken sende n'olduğunu anlamıyorsun ve kayış kopuyor.

Gaassaray ilk yarıda oynadığı topu sezon geneline yayarsa buralarda kimsenin laga luga yapmasına, Burak'ın kendini yere atmasına falan gerek kalmaz, dümdüz eder geçer. Eğer bu takım 4-4-2 oynayacaksa ki forvet rotasyonuna baktığımız zaman ister istemez oynamak zorunda kalacak gibi duruyor. 2 santraforla oynadığın maçlarda savunma yönü ve merkez orta saha kıvamında al-ver yapmayan hücumcu kenar oyuncular ile ligin zirvesini zorlayan takımlarla ve CL seviyesinde ayakta duramazsın, durmaya çalışırsın ama Beşiktaş bile gelir sana öyle ya da böyle es kaza karambol derken 3 tane sallar. Yani 4'lü orta saha çift forvet diyorsan, Selçuk, Melo, Emre, Hamit, Yekta, herşeye rağmen Engin, bi' ihtimal Ceyhun ile 4'lü top yapan rakibi yoran ve ilk dakikadan itibaren üstünlüğü alan bi' takım oluşturabilirsin. Ama Beşiktaş maçının devre arasında kendi kalesine attığı golünde etkisiyle geçen seneden uzak bi' performans sergileyen Melo'nun oyundan çıkması ile orta sahayı Toraman-Veli-Fernandes 3lüsüne bırakması, beşiktaşın bile "ulan biz neymişiz" demesine neden oldu.

O zaman 8 milyon avroluk Ambrabat n'olacak diyebilirsin. De anasını satayım de!! Ondan bi' bok olmayacak, ilk günden beri söylüyorum. Bu konuda tek sorum şu Ambrabat'ın Kazım'dan ne farkı var?

Beşiktaş'a gelecek olursak, böyle Beşiktaş olmaz. Birisi Samet'e söylesin bu takım lige ilk 5 hedefiyle başlayıp, ligi 6,7,8 bitirdiğinde mutlu olacak bi' taraftar kitlesine sahip yalancı hedefli bi' anadolu takımı değil. Bunu söyledikten sonra gelin bi' kaç bi' şey daha söyleyeceğim onları da söylersiniz Samet'e.

Haziran ayında imza attıktan hemen sonra "Beşiktaş takımı büyük takımdır ve 2 santraforla oynar" ... öyle yapar, böyle yapar diyen Samet Aybaba ne oldu da, İnönüye 2 santraforla çıkan ezeli rakibine karşı 1 puan alsam dercesine Mustafa Pektemek'i-geçmiş olsun-ilerde yalnızlar rıhtımına bırakayım, kontra yaparsak Holosko lazım olur, Toraman'ı da defansın önüne koyayım geriye yaslanırım, Veli'yi de salıyım koşuşturup dursun, Uğur Boral'ın zaten kendine faydası yok kime zararı olacak mantığıyla sahaya çıktı buna bi' cevap versin öyle konuşalım?

Sonra Burak kendini yere attı, hakem penaltı uydurdu, o şerefliydi, bu şerefsizdi, vefa istanbulun ilçesiydi, ankaranın dikmeni bi' daha gelirsem anladın sen onu!

Gençlere şans vereceğim diye imza atıp 2. hafta 4'lü defansında önünde İbrahim Toraman'ı koyup, yanına da ne bok yediği belli olmayan pas desen veremez şut desen çekemez koş desen duramaz modundaki Veli ile başlarsan böyle Beşiktaş olmaz, Beşiktaşlılık hiç olmaz. Beşiktaşlılar Burak'ın kendini yere atmasını bıraksınlar çünkü o daha çok atacak kendini yerden yere, bi' kendi takımlarına baksınlar. Bu maç İnönü yerine Arenada olsaydı neler olurdu onu düşünsünler. Pazar günü seyircinin her zamanki müthiş desteği, Hakan Balta'nın son paket Marlborosu ve grandepuntonun fantezi seçimleri olmasa neler olurdu o şekilde değerlendirme yapsınlar, Burak Yılmaz'ı düşünmeye vakitte çok, düşünen boş adam da çok hatta hepimizden çok düşünen Fenerliler var yani sıkıntı yok. Oğuzhan gibi nefis bi' yetenek nasıl yedek kalır onu sorgulayın, Veli kim la? Muhammed Demirci bu sene de oynamazsa kaç yaşında oynayacak, Semih gibi 27 yaşında genç muamelesi mi görecek?

Benim gözümde Beşiktaş'ın sakatlar dışında sahada yer alması gereken kadro şöyle olmalıdır;

Cenk-Hilbert, Sivok, Ersan, Escude-Necip, Oğuzhan, Fernandes, Olcay-Q7, Batuhan(Almeida, Pektemek, İsmail, Mcgregor sakat, Muhammed Demirci'yi de kenara yazmak lazım)

Burak ile başladık Burak ile devam ederek burakalım bu işleri..

Burak kendini yere atmış, iyi yapmış amk sanki 150 yıldır dünya futbol tarihinde kendini yere atan ilk futbolcu Burak. Ben utandım mı utandım ama banane lan sanki diyorum. Hakemde yemeseymiş amk 10 tane hakem var sahada onu da ben mi görüp hakemin kulağına fısıldayım. Ama şu şerefsiz, hırsız, sahtekar falan diyen goygoy yapanlar önce arkalarına dönüp bi' baksınlar da öyle konuşalım.

Son söz; Burak kendini yere atan ne ilk futbolcu ne de son futbolcu ve Burak kendini ne ilk defa yere attı ne de bu sondu bundan sonra da atacak ama yerseniz !!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder