13 Eylül 2011 Salı

Benimkiler the First WeeK-GJK

Juventus ve Karşıyaka adına sezona büyük umutlarla giriyorum.Juventus, gönül ister ki şampiyon olalım ama şimdilik ilk 3 hedefini yeterli görüyorum ama bunu da ilk yarı için söylüyorum. Sonra yine tekrar konuşuruz. Çünkü Milan çok güçlü o yüzden şampiyonluk için konuşmak erken.Aynı şekilde olmasa da  İnter yine İnter yıllardır aynı kadro sonunda bir tecrübe var formanın ağırlığı var. Aynı zamanda başkentin iki takımı da bu sene enteresan işler yapacak gibiler. Bu arada başkenti iki takımı lafını kullanınca hemen arkasından orta alanın rakip yarı alana bakan kısmı ata sözünü kullanmak istedim ama olmadı yine bağlayamadım cümleyi her neyse. İtalya da durumlar bu şekilde ve sezona da yeni stadımızda çok iyi mi başladık skor olarak evet ama futbol olarak çok iyi değil ama ilk haftalarda skor her şeyden önemlidir kanımca. Bi 5te 5 bizi farklı yerlere götürür demedi deme müdür!

Yalnız anlamadığım şey şu ki; sezonun ilk maçını oynuyorsun yeni transferler var ve yeni stadında ilk maçına çıkıyorsun herkes de bir beklenti var ama sen Krasic, Elia, Vucinic ve Vidali yedek bırakıyorsun Quagliarellayı kadroya almıyorsun ne ayaksın Conte olum manyak mısın fantastik misin nesin amacın ne gözünü seveyim kime özeniyorsun aman grandepunto olma sende!!! Hayır hafta içi Barcelona ile şampiyonlar ligi maçın mı varda asları dinlendiriyorsun yapma bir daha böyle kalbini kırarım bak hatta kulağını boyarım çocuk !

Sonuçta transfer dönemini bu kadar hareketli geçirdikten sonra illa ki bir beklenti oluşuyor ve ister istemez şu kadroyu sahada görmek istiyorum. Zaten sonuçta hep ben haklı çıkıyorum benim dediğime geliyorsun o yüzden fazla yormayın beni hadi çocuğum görelim 11'i...


Şimdi baktığın zaman hemen atlayanlar olur Matri neden yok diye ya da belki bir ihtimal Del Piero niye yok diye ama günümüz futbolunda kafamı bozmayın valla Ömer Üründül gibi bloklar arası uyumdan girer takım savunmasından çıkarım kafanızı ütülerim sonra görürsünüz Matriyi de Del Pieroyuda haaaaa. Matri niye yok? Çift forvet oynayacak olursak orta sahada sıçış pozisyonuna geldiğimiz için sıkıntı oluyor ki bunu Milan kupa maçında gördük Gattuso bile yürüyerek geçiyordu bizim oraları gerisini sen düşün.Şimdilik başlangıçta sağlam adımlarla ilerlemek daha mantıklı geliyor bana ama Contenin benim gibi düşünmediğinden de adım gibi eminim. O yüzden 4-4-2 ile devam edeceğinden de hiç şüphem yok. Son bir not Quagliarella için düşeyim, bu adamı neden oynatmıyor niye şans vermiyor sakat mı cezalı mı değil ne ayak gerekirse italyanca öğrenip bu işi çözeceğim çünkü İtalya milli takımı içinde büyük kayıp oluyor haaa baktın olmadı ver Udineseye de Di Natale ile takılsınlar..Sonuç olarak Juventus için bu sene çok heyecanlıyım kolay değil 5 senedir yokları oynuyoruz, yoksa Barcelonaymış, Man UTD mış muşta muş geçecen bunları panpa deplasmana gitmeyi de biliriz.#juve

Gelelim İzmirin bu seneki süper lig umuduna, 100. yılını kutlayacak olan ay-yıldız formalı kutsal toprakların bulunduğu Karşıyakamıza.. İzmirin süper lig umudu dedim çünkü Göztepe kümede kalırsa yatsın kalksın dua etsin Buca zaten onun yalakası çıksa bile istemem onu yukarıda mümkünse düşsün her neyse bu sene 100. yıl gazıyla bir şeyler olacağını ümit etmekteydik ama ilk maçtan Alsancağın orta yerine köpek boku gibi tepeyi çıkı verdik. Ama Adana öyle bir top oynama olsun savunma olsun bişey koymadı sahaya, 4. dakikada Fahrinin kendisinin bile nasıl attığına inanamadığı bir frikik golüyle yenik duruma düştük. Düşün öyle bir gazla çıkmışsın ki sahaya o sıralı otogaz sistemleri falan hikaye 0 dan 100e 5 saniyede falan çıkabilecek bir motor gücüne sahipsin ama yılların Fahrisi geldi o balonun havasını söndürdü. Sonra adana bizimkileri uyuttu uyuttu dandini dandini dastana derken kaleci hatası 0-2 ve maç bi bakmışın bitivermişşşşş..


Baktığın zaman hücum hattı gayet iş yapar ki yedeklerde Özgürcan ve Serdar Eylik de var. İşte burada kadroya orta saha için Turgay girecek-samsundan gelen- onun dışında devreye kadar bu şekil devam ederiz.
Yok yok bakma bank asya için iyi kadromuz var ilk maçta fazla gazlı çıktık o yüzden bunlar olacak şeyler zaten bunun daha 33 haftası yetmezmiş gibi birde play-offu falan var çıkarız inş. olum bu sene..Ancak transfer döneminin son demlerinde de söylediğim gibi keşke bir stoper ve orta saha ile takviye yapsaydık çok daha iyi olurdu ama en azından devreye kadar ilk 5te götürürsek arada 2 takviye ile mayısta o gece bu gece diyerek inletiriz. Şimdilik beklemek lazım ama yine söylemekte fayda var, bir sonraki içeride ki maçta yine hüsran olursa buranın Türkiye olduğu unutulmamalı...

Gel gelelim assoliste..Bizim arma manyaklarına asaletin bize yeter diye avunanlara ki hiç sevmiyorum bu muhabbeti. Neyse sezonun ilk haftasından fazla giydirmeyeyim şunlara biraz daha sabırlı davranalım diyorum. Gelelim maça, aslında maça gitmek için niyetlendim hem de olimpiyat stadında olmasına rağmen niyet ettim.Ama gitmek var dönmek yok olum oradan sen ne hayal ettiğinin farkında mısın diye kendime sordum oturdum Sırbistan maçını izleyip kahroldum.

Juventus ve Karşıyaka maçlarının aksine Galatasaray maçını tam olarak izleyemedim ama çok da önemsemiyorum. Çünkü ben kafamda bir kadro yazmışım ve sahada onu görmezsem kesinlikle maçtan zevk almıyorum yetmezmiş gibi rakip takımı destekliyorum. Diyeceksin ki öyle taraftarlık mı olur? Asıl taraftarlık böyle olmalı, olmalı ki Selçuk Şahinler A milli takımda oynayamamalı, Sabri orta sahada Xavi'leşme triplerine girmemeli, Gökhan Zan gibi futbol fakirleri insanların ne şartlarda para kazandığı şu vatan toprağından her sene 3-5 maç oynayıp milyonları cebe indirmemeli ve bunun gibi bir sürü örnekler işte..Ama ben bu işin peşindeyim haa napabilirsin diyorsan ki beddualarım ile her daim peşlerindeyim affetmem bilen bilir isim vermiyorum.

Maça geldiğimiz zaman belediye ve boz baykuşlar 2 tane temiz salladı ve geçti. Haa onlarda bilerek mi yendiler o da tartışılır. Ama adamlarda belli bir çizgi var. Hep aynı performanstalar ve yıllardır sene başında bu sene belediye düşer diyoruz ama her sene o laflarımızı yutarak sezonu kapatıyoruz. Belediye için söylenecek fazla bir şey yok asıl güzellik bozbaykuşlar sezon boyu aynı performanslarının artarak devam etmesini diliyorum tabi bu arada belediye de küme düşşe hani hiç fena olmaz.

Gel gelelim. Ulan götün götün ilerleye ilerleye bir destan olma yolunda adımlar atıyoruz. Fazla uzatmadan bitiriyorum. Zaten uzatacak bir şey yok. Gökhan Zan o parçalı ile 11 başlayacaksa ve Sabri oyun kurucu olacaksa kusura bakma da ben Selçuk Şahinli Feneri tutarım hadi o kadar da değil ama Beşiktaşa doğru kayarım yada kaymam her neyse ama rakip takımı desteklerim ki bunu defalarca yaptım.

Benim o parçalı içinde görmek istediğim mevcut kadro ve rotasyonları aşağıdaki gibidir gerisi de filli fotodur haa daha da anlamayanlara sikimde değil olum ok?


Açıkçası armanın falan peşinde değilim aziz yıldırımın da peşinde değilim tek amacım güzel futbol ve teknik topu bilen adamları izlemek başka bir amacım yok taam la panpa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder