28 Eylül 2011 Çarşamba

A Milli Takım Aday Kadro-Almanya ve Azerbaycan maçları

Kaleciler: Volkan, Tolga, Cenk

Defans: Servet, Egemen, İsmail, Sabri, Ömer Toprak, Serdar Kesimal, Gökhan Gönül, Serdar Aziz, Toraman, Hasan Ali, Serkan Balcı

Orta Saha: Emre, Selçuk, Hamit, Engin, Mehmet Topal, Mehmet Ekici, Necip

Hücumcular: Umut, Burak, Arda, Kazım, Gökhan Töre, Cenk Tosun


Daha kadro açıklanmadı. Genelde cumaları açıklanıyor ama ben bir ön ayak oluyum hiddink'e dedim. Galiba iyi de yaptım gibi. En azından bu kadroyu gerçek kadro sanıp sevinenler çıkar o da iyi benim için. Almanya maçına bilet kalmadığı için gidemedik. Harry seni buradan lanetle anıyorum. Almanya ve Azerbaycan maçlarında sanırım 4 puan bize yetiyor ama bir Almanya galibiyeti hiç fena olmaz hatta tadından yenmez ama sahaya çıkacak kadroya da bağlı bu durum ona göre konuşmak lazım.

Buradan bir 11 vermezsem çatlarım diyecektim vermişim bile farkında değilim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder