11 Eylül 2011 Pazar

Blogger da Bugünden Haziranacana..

Sezon başladı ve herşeye rağmen tüm maçları takip etmeye çalışıyorum. Elimden geldiğince net ve dns ayarları izin verdiğince çalışma saatleri içine girmediği sürece vs. haaaaaaa etmeye de bilirim oturur fatmagülü, küçük osman adlı piçi, aşiret ağalarını izlemeyi de bilirim ama yok işte içim rahat etmiyor. Yok lan yok ne fatmagülü maç izlemesem bile onu oturup izlemem leylailemecnun var onu tavsiye ederim.

Her neyse panpalar bu sezon şöyle bir şey yapıyorum kendi kendime, kendi kendime dedim çünkü takipçimiz yok maalesef bu gidişle olacak gibi değil ama olsun problem değil zaten, bu sezon maçlarla ilgili tek yazı ama destansı bi uzunlukta olacak iyice kafa sikici olacak ona göre; Galatasaray, Juventus, Karşıyaka, bazen Adana Demir, bazen Ankaragücü analizleri saçmalamaları atıp tutmaları kafama göre yazılarla devam edeceğimi bildirir gereğini yapılmasını kendimden rica ederim.

Tabi arada yine bazı maçlar öncesi 11ler, saçma sapan fotoğraflar, gereksiz yazılar, basketboldan saçmalıklar, sağa sola sataşmalar vs. gibi bu blogda daha öncede gördüğünüz ben olsaydım şöyle yapardım demeler, oturduğun yerden atıp tutmalar, klavye delikanlılıklarını hepsini sergilemeye devam edeceğime söz veriyorum olum daha napıyım lan bu kadar açık sözlü de olunmaz ama yalakalık hiç tarzım değil anladın sen onu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder