11 Mart 2012 Pazar

Mışta muş, dimi Conte'cim!!

bereni sevsinler Conteeeee, şaka bi' yana iyimiş

27 haftanın da sonuna geldik ve Serie A da namağlup durumdayız ama lider değiliz. Evet namağlup 5-10 puan öndeyiz demek isterdim ama yok. Milan 4 puan koydu, buradan da bu iş zor döner gibime geliyor. Hadi lan nerden zor olacak daha 11 hafta var diyenler olabilir veya olmaya da bilir. Ama Milan gibi sağlam bi' takımın buradan ligi vereceğini hiç sanmıyorum. Zaten son 4-5 haftadır, ligin başında ki azmış durumda saldıran, erotik pozisyonlara giren takımdan eser yoktu. Yani tam bu durumda TD farkı ortaya çıkmalı diye düşünüyorum. Baktın bi' heyecan eksikliği var, kadroda rotasyona git. Misal Elia ve Krasici 11 başlat bi bak bakalım. Adamlar belki o gazla fırsat bu fırsat aman kaçırma, bas gaza Burhan bas gaza diyerek yardıracak. Ama sen onu da yapmadın. Göz göre liderliği verdin, şimdi de 4 puan geridesin. 

Ama olsun lan, bu da iyi sevinmek için sevmedik biz seni problem değil. Bizim Stefano ve Alessandronun dediği gibi no problemooo! Ama arkadan gelen bi' Lazio var ona dikkat edelim de ligi 3. bitirmeyelim. Tabi daha 11 hafta varken bu kadar umutsuz olmak mantıklı değil diyorum kendime. Ancak fikstüre bakıyorum, Milan'ın Parma ve İnter dışında zor geçeceğini öngördüğüm başka maç yok ki bu arada bizim rakipler; İnter, Lazio, Napoli, Roma içerdeyiz; Palermo ve Fiorentina dışardayız.

Neyse uzatmanın manası yok. 27 maçta 13 galibiyet ve 14 beraberlik var. İçerde Genoa, Bologna, Cagliari, Siena, Chievo ile beraberlikler var. 5 beraberlik ve kayıp 10 puan. İçerde bu kadar puan kaybı olmaz, olursa Milan 4 puan koyar böyle işte. Yetmezmiş gibi son 4 maçta da berabere kalmışız.

Şimdi basit matematik hesabı ile oyuna giriyorum. 14 maçın puanı 42, kaybedilen 28 puan var. Şimdi biz bu 14 maçı berabere bitirene kadar, 7 sini kaybetseydik ve 7 sini kazansaydık. Yani şu an ki 53 puandan 14 çık 39 yapar, 21 ekle 60 puan. Şu anda Milan kaç puanda 57 demek ki neymiş bazen kazanmak için kaybetme riskini göze almak lazımmış, bok varmış gibi 1 puana razı olmayı alışkanlık haline getirmemek lazımmış, saçma sapan oyuncu tercihlerinde sonuç getirmemesine rağmen ısrar etmemek lazımmış, mışta muş bilgisayar başında konuşmakkolay amk konuşuyorum işte..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder