11 Nisan 2009 Cumartesi

Adriano futbolu bırakıyor! Tınnnnnnnnn:)



İtalya Serie A takımlarından İnter'de forma giyen Brezilyalı golcü Leite Ribeiro Adriano futbolu bırakmayı düşündüğünü açıkladı.
Dünya Kupası elemelerinde Brezilya'nın Ekvator ve Peru ile yaptığı maçların kadrosuna alınan ancak karşılaşmaların ardından hala İtalya'ya dönmeyen Adriano sonunda ortaya çıktı ve hayranlarını şok edecek bir açıklama yaptı.
Daha önce depresyon ve alkolizm tedavisi gören 27 yaşındaki yıldız oyuncu, futbola bir süreliğine ara verdiğini belirterek, "Kariyerimi gözden geçireceğim. Futbol oynama hevesimi kaybettim. İtalya'ya dönmek istemiyorum. İstediğim tek şey Brezilya'da huzur içinde yaşamak.. Burada ayaklarım çıplak ve bermuda pantolonumla kendimi çok rahat hissediyorum. Ne kadar burada kalacağımı da bilmiyorum. 1-2 ya da belki üç ay..." dedi.


Brezilyalı basınında yer alan eski kız arkadaşından ayrıldığı için depresyona girdiği şeklindeki haberleri de yalanlayan Brezilyalı futbolcu, "Hasta değilim, ölmedim de. Sadece artık sahaya çıktığımda kendimi mutlu hissetmiyorum. Hayatta paradan daha önemli şeyler var, mutlu olmak gibi. 18 yaşından bu yana profesyonel bir futbolcu olarak yoğun baskı altındayım. Inter'le bir sorunum yok dolayısıyla sıkıntımın kulübümle ilgili değil. Eğer gerekirse tüm alacaklarımdan bile vazgeçebilirim. Bu kararı yeniden mutlu olmak için aldım" diye konuştu.
Flamengo alt yapısında yetişen Adriano, kariyerinde Inter'le birlikte, İtalya'da Parma ve Fiorentina'da oynamıştı. Geçen sezon da benzer sıkıntılar yaşayan Adriano, alkol bağımlılığından kurtulmak ve depresyon tedavisi görmek için 6 ay ülkesinde kalıp, Sao Paulo'da top koşturmuştu. 47 kez milli takım forması giyen Adriano, 29 gole imza attı.

Yani açıkça söylemek gerekirse çok da umrumdaydı. 30 küsür yaşına gelmiş bir futbol ilahı olan del piero futbolu bıraksa yaşa başa bakmam üzülürdüm ama adriano kim ki yaa ne başarısı var ki PES dışında bıraksın gitsin yoluna baksın. Onun yüzünden millet alır oldu zaten pes 2008 de interi. Sonra alıştılar 2009 da alıyorlar. Ama bu lavuk futbolu bırakırsa seneye görürüm ben onları neyse hadi bakalım. Adriano futbolu bıraksın gitsin rio da plaj da gezsin cobacabanna da maç yapsın bebe-belikle belki orda vurunca kaleyi tutturur. Uzaktan attığı 2-3 gol için adamın şut gücünü 99 yapmışlar. Neyse işte plajda iyi vurursun kodum mu okyanusa gider hadilan bas gaza leite ribeiro yol ver yol ver:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder