11 Nisan 2009 Cumartesi

...Sami Yen'de Kuyruk Savaşı...




Ve maç günü geldi çattı. Sivasla beşiktaş zor da olsa kazandı. Aslında buna zor demek saçma olur çünkü bu saatten sonra kolay bir maç yok hacettepeyle olmadıktan sonra çok zor olur. Ama en zor maç hatta ligin kaderini belki de şampiyonun adını etkileyecek bir maç yarın sami yen de daha doğrusu ali sami yende...Çünkü berabere biterse şampiyonluktan kopacaklar ve son haftalarda beşiktaşın yerine sivasın şampiyon olmasını isteyecekler dolayısıyla inönüde fener beşiktaşa kasacak galatasaray da sivasa yatacak. Kimse öyle birşey olmaz demesin şimdiye kadar neler gördük o yüzden bu çok normal ve olur da. Ama bunların hepside beraberlikte ortaya çıkacak durumlar.


Şimdi her yerde kadrolar böyle görünüyor ama ben bülentin lincolnü oynatacağını hiç sanmıyorum ama ümit karanın oynamasındansa lincoln daha iyi olur. Yalnız anlamadığım birşey var fenerliler sanki süper bir takımları varmış gibi maçın favorisi biziz ve kadromuz daha kaliteli diyerek kesin yeneriz falan diyorlar bunu anlamıyorum. Bu konuya girersem şimdi ağzımı bozarım gerek yok diyorum ve kapatıyorum. Fenerin kazanabileceğini hiç sanmıyorum çünkü burası kadıköy değil belki şu durumda fener kadıköy avantajı ile kurtarabilirdi ama böyle birşey de yok.


Her zaman ki zor ve güzel bir maç olacak 4-6 gol olacak diyorum sebebinin de beraberliğin iki takıma da yaramaması ama birden aklıma bülenti getiriyorum ve 2-3 gol diyorum ama kesin birşey de diyemiyorum. Lincoln hiç kimsenin beklemediği bir maç çıkarabilir gibime geliyor. Bekleyelim ve görelim hatıralar sarmışsa 4-1 yanınızı bakalım samiyen de kim saracak etrafınızı..


İkisinin de samiyene gelmesi kendileri adına hiç hayırlı olmaz. Aynı şey galatasaray içinde geçerli olacak çünkü 90 dakika sürecek bir küfürle sahan kapanır ve maçı kazansan bile sonra ki maçta göte gelirsin. Ultraslan bildiri yayınladı falan ama hikaye onlar bence. Adnan polat yemek daveti verdi azizcik kaç senedir gelmiyor samiyene şimdi gelirse neler olur neler...Milli maç diye kimsenin sesini çıkarmadığı emrenin(http://www.facebook.com/home.php?#/group.php?gid=14212564077&ref=ts) yiyeceği küfürler ne olacak bakalım umarım maç iyi geçer de küfüre gerek kalmaz ama ısınırken kaçarı yok yani hadi bakalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder