2 Mayıs 2009 Cumartesi

aNaDOLU derbisi mi lan bu....

yani dün de söyledim ve yazdım normal şartlarda 22,4 litre 1 atm 223 kelvinde barcelona barçalar dedim ama herkes bana bi tuhaf baktı güldü çok bilmişsin gibi yaptı. Yani bu şeye döndü demedim mi ibrahim dediniz fikret bey gibi oldu. sonuçta isteseydi barcelona 10 bile yapardı ama istemedi gerek yok zaten daha chelsea maçı var dediler heralde. ama izlerken sürekli ayıp dedim yaa terbiyesizlik bu dedim yaa...



belki de sezonun en kolay maçı oldu barça için ama ben dedim bu real madrid falan değil dedim. saçma sapan oyuncuları var biz zaten bu hezimeti liverpool maçında görmüş hissetmiştik ama millet bize yok dedi real bu dedi bizde gerçeği görürsün dedik real mi gerçek mi?



neyse haftasonu eğlenceli başladı bakalım nasıl devam edecek umarım sınav sonuçlarının güzelliği ile devam eder.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder