9 Mayıs 2009 Cumartesi

cebin dolsun...


-->
ŞİKE HAFTALARI BAŞLIYOR KOLAY GELSİN……
ANKARASPORLU BİLAL: Beşiktaş’ın puan kaybına tahammülü yok biz de bunun bilincindeyiz.
Şimdi bu ne demek yaa açıktan deseymiş yaa biz bu maçı satacağız diye niye dolambaçlı yolları seçmiş öyle anlamadım valla.
Hele geçen hafta Sivaslı hayrettin Gaziantep mağlubiyetinin ardından niye bu kadar mücadele ettiler anlamadım dedi. O an zaten ben gidiyorum dedim. Yani biliyoruz şike para dönüyor bir şeyler ama bu kadar açıktan olmaz. Her işin bir adabı var ayıp ya valla. Eskiden böyle miydi?
Şimdi fener denizli maçı var aga. Ne olacak fener yenecek mi hiç sanmıyorum denizli en az 1 puan alır diyorum. Yani her ne kadar fener denizli de şampiyonluğu kaybetse de bu maçı denizliye verir gibime geliyor. Tabi kesin bir şey yok.
Aslında Kocaeli geçen hafta yenseydi bu hafta Trabzon maçı satardı ya yenemedi düştü artık. Ama haftanın en satış maçı ankarada suniden satış yapılacak. Ergün yok falan diyor ama nereye satmıyorsun ya cavcav bu ya verir mi o maçı sana..
Yani bu yazıdan sadece türkiyede oluyor bu işler falan diye bir şey çıkarmayalım bence avrupada çok güzel oluyor bu işler. Zaten hiç bilmezsen iddaa oranlarına bakınca ne oluyor ak diyorsun.
Şike yapanın da yaptıranın da yaptığı halde lekesiz bir maç oldu elimizden geleni yaptık diyeninde tsubasanında yazık çok yazık valla…
Bu haftadan tuhaf iddaa oranları:


PiacenzavBari1
17545.751.952.00


AltayvErciyesspor1327443.002.402.00


KasımpaşavSakaryaspor1627843.603.301.50


LeccevNapoli1229531.503.405.00

Belki daha vardır ama tam dikkat edemedim ilk gözüme çarpan bunlar bir de oranları normal gibi olan ama asıl şikenin teşviğin döndüğü maçlar var yaa neyse pazartesi bakacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder