2 Mayıs 2009 Cumartesi

Yayın Ağacı


Real Madrid – Barcelona

Beşiktaş – Fenerbahçe

Gaziantep – Sivas

Denizli – Eskişehir

Konya – Kocaeli

Boston – Chicago

Miami – Atlanta

Hafta sonu böyle tuhaf maçlar var. Hepsini izleyebilecek miyiz, tabi ki de hepsinin yayını yok. Ama olsun izleyebildiğimiz kadar. Sıradan başlayalım.



El clasico dan başlayalım. Açıkcası eski adı olmasa real madridin bu kadrosuyla derbiye falan çıkması mümkün değil diye düşünüyorum. Gerçekçi olmak gerekiyor ve bunu da ben söylüyorum işte. Ama herkes bi tutturmuş Madrid son 18 maçta 17 galibiyet aldı falan diyorlar. Ama bir bakalım 17 galibiyetin kaçında ballı galibiyetler almış. Ben en az 15 ini izledim ve hep bala göte yendiler. 3-2 4-3 1-0 gibi skorlarla kazandı. Ama aynı 18-19 haftada 15-16 galibiyet alan barcelonanın kazandığı maçlara baktığımızda 3-0 4-0 5-0 6-0 7-0 gibi skorlar ayrıca şampiyonlar liginde de yarı finale geldi. Yani derbi havası olacağı kesin bir şey söylemek tabi ki de doğru değil ama barcelona normal bir oyun sergilerse perişan eder gibime geliyor ya hadi bakalım. Maç 21.00 de NTV de. Ercan Taner anlatacak.



Beşiktaş - Fenerbahçe derbisi de gs-fb derbileri kadar olmasa da en az onlar kadar heyecan verici olur. Bu maç Beşiktaş için şampiyonluk Fenerbahçeliler için de sezonu kurtarma maçıdır. Ama Beşiktaş bu kadrosuyla hırsıyla ve İnönü avantajı ile 3-4 adım önde duruyor. Ama derbi dediğimiz şey en fazla türkiyede oluyor. Yani derbi havası çok farklı dediğimiz bu oluyor. Her zaman favori olan cortluyor ama bu sefer zor gibi.

Belki de sezonun bence en önemli maçı. Eğer Sivas bu maçıda kazanırsa büyük bir ihtimalle ligi şampiyon bitirecek gibi pozisyona gelecek. Hem futbol hem arzu,istek hem de fikstür olarak. Türkiye de gazete sayfalarını televizyon programlarını değiştirecek bir şampiyonluk gelebilir. Ayrıca şampiyonun direk katılacağı bir şampiyonlar liginde ise çok tuhaf olacağını düşünüyorum ve bekliyorum.

Eskişehir ve kocaeliye bol şans dilemekten başka bir şey diyemiyorum. Umarım ikiside galip dönerler düşmesinler. Lanet Konya ist bld düşsün açıkçası.

Ve play-off da iki süper maç kaldı. İkiside 7. maçlar miami ile Chicago deplasmanda ve ben onların geçmesini diliyorum ama tabi ki ev sahipleri favori. Toplamda 7 uzatmaya giden Boston – Chicago serisinden yine uzatmalı bir maç bekliyorum. Diğer maçta ise her şey wade in patlamasına bağlı bunu herkes biliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder