21 Mayıs 2009 Perşembe

Yok ArtıkTürkoğlu...



Bu adam için ilk lafı murat murathanoğlundan duymuştum. Hidonun sayı atması değil asist,ribaund istatikleri daha önemlidir,demişti. O zaman anlayamamıştım ama son 2 senedir bunu çok iyi anladım ve anlamaya devam ediyorum. Hidayet benim gibi sonradan anlayanlara da anlatmaya ders gibi devam ediyor.



Boston serisinde 7.maçta yaptığı 12 asistten sonra bunun devamı gelecektir diye içimden düşündüm,hatta hatta sessizce kendi kendime dedim ki orlando nba şampiyonu olsa finallerin mvpsi olabilir mi diye düşündüm ama bu bayağı zor. Ama bir yandan da bu sene orlandonun tm zor maçları kazandığını düşününce onların bu konsantresinin neler doğurabileceğini tahmin etmek zor oluyor ama bakalım.

15 sayı,14 asist,6 ribaund gerçekten süper bir performanstır. Ayrıca son periyotta 9 sayı 7 asistle gerçekten maçı bitirdi tek başına. 14 asistle de kariyer rekorunu da kırdı. Biraz zor ama hala cleveland favori gibi gözükse de gönlümüz orlando da tabi ki de,inşallah finallere kalırlar ve sonrasının hayalini de o zaman yazarım.

Diğer taraftan Lakers 1-0 öne geçti ama denver bayağı zorladı. Burada denverın turu geçmesi sürpriz olmayacaktır ama kobe varken aynı lebron gibi hayal kurmayı zorlaştırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder