1 Mayıs 2009 Cuma

before and more after...

-->
Dedim nisan ayı play-off ayı diye ama bişeyi unuttuk vize ayı veya ara sınav işte her neyse...O yüzden yazamadım kaç gündür ama bi özet geçiyim. Türkiye den bahsetmek istemiyorum ama kısa bir yazıyım ışıl sakatlanınca fener galatasarayı geçti. Finalde mersinle oynayacak ama kolay geçer sürpriz olması çok zor. Burada tuhaf olan bu seride fb tv spikerlerinin maçı anlatırken sanki yunan takımı gibi galatasaraya muamele çekmesini de anladık da çüşşş dedik aq yaa…
Voleybolda da İstanbul bld. Ve Fenerbahçe kupaları aldılar. Fener iki tarafta da final oynadı birini aldı diğerini kılpayı kaybetti. Amatör şubelerde fener gerçekten çok ama çok güçlü. Azizin yaptığı tek başarıdır diyorum saraçoğluyla beraber. Beko liginde de daha normal sezon bitmedi. Fener o kadro yetmiyormuş gibi bir de solomonu getirdi ama efes de az kalmaz ondan. Telekom çok dağınık gibi ama bir sürpriz bekliyorum onlardan.

Gelelim annemizin liginden gerçek play-off lara orda resmen kıyamet kopuyor. Beklediğim gibi Dallas,Lakers,Denver,Cleveland çok rahat geçtiler. Ama bir Boston-chicago serisi oluyor ki unbeliavable yani. 7. maç bostonda yarın gece inanılmaz olcak umarım Chicago geçer sevmiyorum bostonu.. diğer taraftan Orlando,Houston da turu geçti. Büyük bir ihtimalle Atlanta da geçecek gibi tabi wade çıldırmazsa!!!

Bayağı kısa bir özet oldu ama şimdilik yeter yaa sonra devam ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder