16 Kasım 2011 Çarşamba

Abdullah Avcı'nın 49 Kişilik Kadrosu,Tavsiye,Demedi Deme Diye

KALECİ-5


Volkan(herşeye rağmen)-1981
Onur-1988
Cenk-1988
Tolga-1983
Sinan-1988

Dünyada bu kadar iyi bir  kaleci rotasyonuna sahip başka bir ülke var mı diye bakınıyorum sanırım yok. Arjantin? 1. kalecisi bizim şu kadroda rotasyona giremez. Brezilya, Julio Cesar dışında var mı? Gomes mi geç!!  İspanya? Casillas yaşlandı sıra kimde Valdes mi götümle gülerim, De Gea daha o seviyede değil.. Almanya, sevmiyorum olum siziii... İtalya, Buffon arkasında yıllardır kimse yok.. Neyse bu liste uzar gider. Sonuçta kalede sıkıntı yok abicim.

DEFANS-15

Stoperler-8                                     Kanat Bekleri-7
Ömer Toprak-1989                        Gökhan Gönül-1985
Serdar Kesimal-1989                     Sabri(sadece sağbek olarak yazdım yanlış anlama "sağbek")-1984
Serdar Aziz-1990                           Kamil Ahmet Çörekçi-1992(dikkat)
Egemen-1982                                 Hasan Ali-1989
Ersan Adem Gülüm-1987               Caner-1988
Eren Güngör-1988                         Gökhan Süzen-1987
Semih Kaya-1991(dikkat)               İsmail-1989
Emre Güngör-1984                                                        

Yıllardır hep aradık, isyan ettik nereden buluyoruz bu kazmaları, niye yetiştiremiyoruz geriden oyun kuramayan savunmacıları diye hep tantana ettik, kafa ütüledik durduk. Al işte sana geriden oyun kurabilen, altyapısı sağlam, mücadeleci, genç yaşta, gelişime açık, liderlik yapabilecek, silip süpürebilecek....
Kanat beklerinde yine Sabriyi görenler, bana giydirdiler adım gibi eminim ama kimi yazacaktım sağbek için Gökhandan başka onun alternatifi olabilecek bir isim var mı? Ama itiraf etmek gerekir ki kanat beklerinde bi sıkıntı var gibi duruyor, tabi performanslarla bu sıkıntılar aşılabilir. Kamil Ahmet Çörekçiye dikkat!

ORTA SAHA-21

Merkez Orta Saha-10                  Hücumcu Kanatlar-11
Selçuk İnan-1985                       Arda-1987 
Nuri-1988                                  Gökhan Töre-1992
Necip-1991                                Tunay-1990
Mehmet Topal-1986                   Kazım-1986
Alper Potuk-1991(dikkat)           Ozan İpek-1986
Mehmet Ekici-1990                    Volkan Şen(akıllanırsa)-1987
Engin Baytar-1983                      Mehmet Topuz(her yerde oynar)-1983
Ceyhun Gülselam(!)-1987           Özer(alt yaşlarda fenaydı)-1986
Yiğit İncedemir-1985                   Olcan-1985
Yekta Kurtuluş-1985                   Deniz Naki-1989(dikkat)
                                                   Furkan Özçal-1990

Bol alternatifli, çoktan seçmeli, kafana göre, keyfine göre isimler, yok yok, bi Xavi bi İniesta eksik...

Eğer bir oyun kurucuya dayalı bir sistem ile oynayacaksak Mehmet Ekici ya da U-17 de ki rolü itibariyle Nuri Şahinden bu tür bir sorumluluk almalarını ve bunun için ısrarlı olmamız gerektiğini düşünüyorum. Bu orta rotasyonunda 91 doğumlu Alper Potuk dikkat edilmesi gereken bir isim!!

FORVET-8

Burak-1985
Umut Bulut-1983
Semih(takımında oynadığı sürece)-1983
Mevlüt-1987
Mustafa Pektemek-1988(dikkat)
Cenk Tosun-1991
Muhammet Demir-1992(dikkat)
Sercan(akıllanırsa)-1990

Hala bir Hakan Şükür'ümüz yok olmadı olmayacak da zaten aramayı bırakıp yeni gol makineleri yaratmaya bakmalıyız, ben Pektemekten çok ümitliyim ama şans bulması oynaması lazım hadi çocuk zorla kendini, Muhammet Demir için ne söylesek az bu yaşta gerçekten çok iyi bir futbol bilgisi üstüne koyarsa kral olmaması için hiçbir sebep yok..




Şimdi %100 Futbol programında Abdullah Avci'yi da dinlediğimiz zaman benim gibi böyle 49 tane isim vermedi ama 85-91 doğumlulardan oluşan bir kadro oluşturacağız dedi. 81-82 doğumlulardan da faydalanacağız dedi yani bana katıldığını benim gibi düşündüğünü belli etti. 81-82 doğumlular demişken misal Emre'nin milli takıma çağrılacağını artık sanmıyorum en azından öyle ümit ediyorum. Bu durum hal ve gidişine bağlı olarak Volkan Demirel için de geçerli.

Bu arada yabancı kökenli oyuncular için de misal Nobre, Vederson gibi biri daha vardı hatırlayamadım neyse onlar için de kapının açık olduğunu belli etti. İşte burada Apodan ayrılıyoruz. Ben kesinlikle karşıyım yabancı oyuncuya ayar oluyorum. Ama yine de yeni gelmiş bir hocanın iyi niyetine sığınarak kimseyi karşısına almamak için böyle bir tavır aldığını düşünüyorum.

Umarım milli takım kadroları açıklandığında tüm hakedenlerin ve şu listenin dahilinde olan kadroları ekranlarda görürüz. Yoksa yine Selçuk Şahinler, Çağlar Birinciler, Hakan Baltalar, Gökhan Zanlar bu kadroda yer alacaksa Sabri yine orta sahanın ortasına demir atacaksa, Serdar Aziz, Necip, Pektemek, Töre vs. oyuncular artık kadroda  olmayacaksa yine yabancılardan medet umacaksak kusura bakma ama Abdullah Avcı niye geldin, Hiddink sen niye gittin o zaman deriz.

Ama eminim ki Apo hoca güzel bir derleme ve analiz yapıp bunu doğru bir planlama ile birleştirdiği zaman 2014 Dünya Kupasında sahada top oynayan ama sadece top oynayan bir takım göreceğiz buna inanmayan kimse yoktur şu anda umarım hazırlık maçlarıyla-ilk maç 29 şubatta,sonra sezon sonu kamp var-bunun sinyallerini alırız.

En azından şunu bir düşünmesini isterim hocanın; bugün bilmem kaç Kasım 2011, 3 yıl sonra 2014'te atıyorum DK ilk maçında Maracanada 100.000 kişi önünde nasıl bir Türk milli takımı ile oynamak istersin?

Hala ızdırap verenlerden dolu, dan-dun futbol anlayışı, karambol yaşam tarzı, peş peşe 5 pas yapamayan,  konsantresi eksik, heyecandan yoksun bir takım mı yoksa artık......

İşte bu ....... 'yı sen dolduracaksın ki biz de sana gereken desteğin kralını vereceğiz ve sen orada dimdik duracaksın tamam mı Apo hoca anlaştık mı?

Aslında bu soru ile postu bitirmek hoş olurdu ama huyumdur kadrolar vermeden bitiremem elimde değil durduğum yerde 11ler yazarım sağa sola ve yine yazıyorum buraya...

2014 DK MARACANA İLK GRUP MAÇI 11;

Onur; Kamil,Ersan,Ömer,İsmail; Nuri,Alper,Necip; Arda,Gökhan Töre,Muhammet Demir

İmkansıza yakın bir 11 kurdum farkındayım.. Bi tane de daha olabilir bi 11 kurayım

Onur; Gökhan,Ömer,Serdar Kesimal,İsmail; Nuri,Mehmet Topal,Mehmet Ekici;Arda,Gökhan Töre,Burak

Bence Onur,Ömer Toprak,İsmail,Nuri,Arda,Gökhan Töre banko isimler gerisi Apo hocaya kalmış...

Bi de sen kur istersen kurmak bedava=)


2 yorum:

  1. tuncay şanlı unutulmuş, 1982 doğumlu. ayrıca hamit ve halil de 2014 sonuna kadar milli takımda olabilir, onlar da galiba 82'li...

    YanıtlaSil
  2. Tuncay ve Halil'in olacağını hiç sanmıyorum hatta adım gibi eminim, ama Hamit olabilir ama şu an ki haliyle onunda pek şansı yok gibi zaten olmasında geriden gelenlerin önü açılsın artık

    YanıtlaSil