21 Kasım 2011 Pazartesi

Nosdalcik,1985 Nba All-Star


Bir zamanlar böyle bir smaç yarışması olmuş. Evet bu resim photoshop falan değil, gerçeğin teee kendisinden ibaret. Tamam daha ben o zamanlar tohumları yeni atılmaya başlanmış, üzerinde çalışmalar yapılmaya başlanmış üzerinde emek harcanmış bir yetenek olarak dünyaya gelmek üzereydim ve bu dunkları izleyemedim. dunk ne lan!!! Ama olsun şu resim bile o heyecanı yaşatıyor panpalar...

Soldan sağa ayaktakiler ve oturanlar diye başlayamıyorum çünkü yalan yok hepsini tanımıyorum ama tanımam gerekenleri abilerimi amcalarımı çok iyi tanıyorum...

Clyde Drexler, Michael Jordan, Julius Erving, Dominique Wilkins sanırım yeterli gerisini merak eden arayan bulur arkadaş beni bağlamaz...

Nosdalcik diye madem sizleri aramızda gördük, alın size "nosdalcik", "nostaljik", "nosdaljik", "nostalcik" cik cik jik bir jpg

1977 Phil Emice

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder