2 Kasım 2011 Çarşamba

A milli Play-Off


Artık son viraja girdik. Almanya maceraları, Ardanın seks hayatı ve Erman Toroğlu, Azerbaycan mağlubiyeti, Oğuz'un kadrosu mu bu kimin kadrosu tartışmaları, Kazakistana 90+ bilmem kaçta atılan gole gösterilen hayvani sevinç gösterileri, o çağrıldı bu çağrılmadı, o haketti bu haketmedi, Hiddink'in maaşı pardon o Terimin maaşıydı vs. hepsi geride kaldı. Artık tek bir şey kaldı, total olarak önde bitirmemiz gereken 180 dakikalık çok zorlu bir viraj.

Rakip Hırvatistan, belki de kura da çekebileceğimiz Portekiz dahil en ters takımı çektik diye düşünüyorum. Çünkü 2008 Avrupa Şampiyonasına da baktığımız zaman Portekize mağlup olmamıza rağmen söylüyorum, finalist Almanya karşısında bile üstün oynamamıza rağmen, Hırvat maçında çok sıkıntı çekmiştik çok iyi anımsıyorum o günü ve şartları, oynanan oyunu.

Her neyse bana ters gelen yanı şu, adamlar hem takım gibi takım yani bir ciddiyet içindeler hem de oynatmamaya değil oynamaya çalışan ve bunu da yetenekli oyuncuları ile çok iyi başarabilen bir takım olmalarındandır. Başta Modric olmak üzere Rakitic, Eduardo Da Silva, Olic gibi hücum oyuncuları kadroda bulunuyor. Kranjcar ve Mladen Petric sakatlıkları sebebiyle oynamayacak ama onları aratmayacak etkinlikte elemanlar var kadroda.

2 ayaklı maçlarda ilk maçı içerde oynuyorsan kesinlikle gol yemeyeceksin arkadaş! Hatta yenemiyorsan bile gereksiz yere öne geçip maçı gollü beraberlikle falan bitirmeyeceksin. Adam akıllı topunu oynayacaksın 1-0 bile olsa kazanıp o şekilde Zagrepe gideceksin. Baktın olmuyor 0-0 bile senin için iyidir bunu unutmadan mücadeleni eforunu sarfedeceksin. Yoktan yere götünü yırtmayacaksın. Haa böyle yazdım diye de 0-0'a razı değilim onu da aklından çıkarmayacaksın. Sen Türksün gerekirse kralının topunu patlatırsın ki patlacaksın. Son olarak yarın Gandalfı da alıp cumaya gideceksiniz. O yüzükte kiminse verin gitsin!!!

Saçma sapan bir derleme de olsa bir paragrafta nasıl tur atlanılacağına değinmek güzeldi. Bu noktaya kadar sabredip yazıyı okuyan 1-2 kişi varsa onlar için kadro ile ilgili beyanatlarımı okumak için şu yoldan aşağıda ki metinlere doğru alalım....

Her zaman ki gibi Hiddinkten önce ben kadroyu açıklıyorum ki yol gösterici olsun yoksa fena saçmalıyor biliyorsunuz. Yani insanlara yardımcı olmak lazım.

Kaleciler; Volkan, Sinan, Tolga

Savunma; Sabri Reyiz, Gökhan Gönül, Balta, Servet, Egemen, Ömer Toprak, Serdar Aziz, İsmail,

Orta Saha; Pis Emre, Topal, Ekici, Hamit, Engin, Ozan İpek, Selçuk İnan, Mehmet Topuz, Caner,Necip

Hücum; Arda, Burak, Gökhan Töre, Kazım, Umut, Mevlüt

Siyahlar ilk 11 çıkarlar.

Bu arada bende uğurlu ayağımla kuzey kale arkasında yerimi alıyorum. Ben varsam sıkıntı olmaz bak gör !!

Ama son olarak maçın şifresi şu, aman Hiddink yapma gözünü seveyim !!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder