23 Eylül 2012 Pazar

Metin Ol Desem Olur Musun?

"Süper ligde son 4 sezonu şampiyon olarak kapatan, şampiyonlar liginde geçen sene Barcelona ile oynadığı final maçını 90+4'te Messi'nin attığı gol ile kaybeden ve bu sezon şampiyonlar ligi ilk maçında Old Trafford'dan 1-0'lık mağlubiyetle dönen son şampiyon Kasımpaşa takımı bugünkü 1-0'lık Sivas mağlubiyeti sonrasında sizin anlayacağınız dille görülen lüzum üzerine teknik direktörümüz Metin Diyadin ile yollarını ayırma kararı almıştır."


Metin Diyadin'in iyi başlayan TD'lük kariyeri üstüne koyarak ama kötü bi' talih yolunda devam ediyor. 2 sene önce Orduspor'u süper lige çıkardı ama 3 ay sonra istifa etmek zorunda kaldı. Oradan gitti Kasımpaşa'ya onu da süper lige çıkardı. Yönetim değişti, transferler yapıldı, hedefler koyuldu ve sezon başladı. 5 maçta 3 galibiyet ile liderin 4 puan gerisinde 2. olarak haftayı kapatıyorum derken kapının önüne konuldu. 2 haftadır izliyorum Kasımpaşa'yı, Antep maçında bu hafta ki nefis oyundan sinyaller vermişti ki beni yanıltmadı. Takır takır top oynadı Metin Diyadin'in takımı hakem penaltıyı yedi, tonla gol kaçırdılar ve sonuçta 1-0 mağlup oldular.

Şu anda tek üzüldüğüm konu Metin Diyadin'in görevine son verilmesine rağmen tazminat namına Kasımpaşa kulübündeki dünyanın en bilgili futbol bilgini kodamanlarından 5 kuruş alamadan ayrılacak olmasıdır. Onun dışında hiçbir şeye üzülmüyorum. Çünkü federasyonu başkanını, milli takım hocasını daha bi' sürü sportif hadiseyi siyasetçilerin atadığı ülkede bugün Metin Diyadin gider, yarın ben giderim, ertesi gün sen gidersin. Bunlara üzülmek falan boşa zaman kaybıdır.

Artık Türk teknik adamların yapacağı, yapmak ve yaptırmak için götünü yırtacağı, yegane tek amaçları kontrat imzaladıkları an o kontrata tazminat maddesini minimum 1 milyon doları ekletmeleridir. 

Kasımpaşa'ya gelince; Karşıyakalı olarak zaten nefret ettiğimiz, günü gelince önce hesabı sonra götünü kesmekten geri adım atmayacağımız bi' kulüp olarak biliyorduk ama orası bi' spor kulübünden çok ufak bi' siyasi teşkilata dönmüş. 

Mustafa Denizli'nin adı geçiyor. Onun da bazı yalakaları var twitterda, onlar kendilerini çok iyi biliyorlar ve nedense Kasımpaşa maçlarından pic.twitter yapmaktan da çekinmiyorlar-dı. Bunlar tesadüf mü umarım öyledir.

Diğer adı geçen adam ise Ertuğrul Sağlam. Bak adam dedim, Ertuğrul Sağlam dedim. Umarım Ertuğrul Bursayı bırakıp bu iki günlük "jet-Fadıl" benzeri bi' staylası ile kurulan siyasi şirketin CEO'su olmaz. 

Son olarak Metin Diyadin'in bu garip gibi görünen hadiseden sonra oturup karalar bağlamasına hiç gerek yok. Sakın üzülme metin falan da olma, takılmana bak, adam ol yeter !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder