23 Şubat 2013 Cumartesi

Enflasyon Düşer, Hükümet Düşer, Trabzon da Düşer Merak Etme

Şaka değil? Belli mi olur? Bak puan durumuna küme düşme potasıyla 6 puan fark var ve daha 11-12 hafta olduğunu da düşünürsek hiç de olmayacak bi' şey değil yani hacı abiler. "Yok artık olum koskoca Trabzonspor küme mi düşecek? Sende saçmaladın mı bokunu çıkarıyorsun." Diyenleri sıradaki 5 maçlık fikstürden rezil halde, ahı gitmiş vahı kalmış takımın kaç puan çıkartacağını tahmin etmeye davet ediyorum.

Mersin (d), Kasımpaşa (d), BJK, Bursa (d), Antalya

Daveti Kabul Et...
Düşüneceğim...
İlgilenmiyorum..
Yemedi...
Sözkonusu bile olmaz...
İgnore...

Bu 5 maçtan 15 puan alırız diyen godfather kılıklı polat alemdar beyinleri saygıyla selamlıyorum. Gezegenlerinde başarılar diliyorum.

Trabzonspor takımı geçen hafta Bamba'ya bağlanmaması gereken bi' fener mağlubiyeti aldı. Çünkü Bamba o topları kendi kalesine değildi kornere atsaydı yine bi' şey değişmezdi. Bunu inkar edebilecek çok trabzonlu bulurum hatta elimi sallasam ellisi diyeyim sen anla. Eğer Trabzon teknik heyeti bu mağlubiyeti Bamba'ya bağlayacak olursa bizim burada fikstüre falan bakmamızın manası yok. Trabzon düşer diye başlık atalım içi boş olsun, boşuna zırvalamamış oluruz.

5 maçlık fikstür için son ekran görüntüsü 5 puan alırsa iyi dedirtiyor ki farklı olacağını da hiç sanmıyorum. Maksimum 9 puan alırlar. Ama en kötüsüne hazırlıklı olmaları gerekir.

Hele bu 5 maçtan sonra ki 7 maçı yazsam bu yazdıklarıma katılmak için koşa koşa yanıma gelirsiniz diye yazmadım. O yüzden Trabzon bu sene düşmezse bi' daha düşmez diyorum. Ama bazı şeylerin farkına varılması bazen küme düşülmesi iyidir. Bakınız, Bursaspor. Düştü, çıktı dersini aldı 5. büyük oldu.

Trabzon tarihinin ufku en geniş 5 adamını say desen Şenol Güneş'i saymadan geçeni tenhada kıstırıp ıslak odunla döverler. Ha, ben bi' de Tugay Kerimoğlu derim orası ayrı bi' konu. Ama Şenol Güneş gibi bi' zihni tabiri caizse türlü oyunlarla bezdirip ekarte edip koltukta kendi kendine ağnanıp kerkinmenin kime ne faydası olacak çok merak ediyorum, bilen varsa buyursun.

Trabzon ligde kalırsa, öncelikle 2011 yılındaki kupanın peşini bırakmalı işine gücüne bakmalı. Saçma sapan FİFA önü, UEFA yanı, TFF arkası bilmem ne protestolarına son verip kendi yönetimini taraftarını tribününü prostesto edip eleştirmeli ki kendine gelebilsin.

Yoksa bi' efsane vardı, diye başlayan hikayelere konu olur sonra da yalan olur gider. 75 milyonuz yarın bi' gün 80-90 derken bi' bakmışsın ki 100 milyon..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder