6 Mayıs 2011 Cuma

Cem Sultan-Servet Didişmesi Diyollaa...

Cem Sultan adını duyunca bilmeyen için ne ayak Engin diyenler olmuş olabilir normaldir. Ama ben Cem Sultan'ı yani bizim A2 deki Cem Sultanın ismini duyuna kadar Cem Sultan falan nedir bilmiyordum ama onu da öğrendik merak etmeyin. Her neyse pompaya devam...

Cem Sultanı ilk İlhan Cavcav istediğinde duymuştum ve burada bir numara var bu işe bir bakalım demiştim. Sonra A2 maçlarını falan takip ettim edenlere sordum harbiden çocukta bir kıvılcım var. Sonrasında zaten kasım dan beri yazıyorum baros yoksa getirip kewell ile başlamak yerine Anıl veya Cem ile başlamak en mantıklısı diye ama kimin umrunda dimi her neyse bu kaçıncı her neyse oldu yav..

Derken twitterda Cemi gördüm tabi hemen aldım radarıma, iki takıldım güzel yazıyor yaşına göre olgun denilebilir en azından demek için şansını denersin oradan bir ekmek çıkarırsın kendine işte o tarz durumlar.. Sonrasında Cem artık bir zahmet A takımla idmanlara çıkmaya başlamış-bu aralar takip edemedim ki çıkmakta çok geç kaldı, yani kalındı diyeyim de çocuğun suçu yok eşşekler malum- kıran kıran idman ayağına servet denilen futbol fakiri çocuğu indirmiş. Sonra gördüm bir yerde konuşuyor bizim jöle kafa olur böyle şeyler sonra pis bir sırıtma gayet rahat..



Şimdi bunlar kavga etmiş ama servet çocuğu tokatlamış o da vermiş fanı twitterdan servete giydirmiş..İyi mi yapmış tartışılır. Serveti sevmeyen birine göre ohh iyi yapmış pislik zaten kazma top mu oynuyordur, sevene göre adam yıllarını verdi milli takım stoperidir, bana göre de Cem haklı bile olsa en azından oraya yazmamalıydı ama ben olsam yazar mıydım kesin yazardım.

Burada önemli olan şimdi ne olacağı mesela Kasımpaşa maçında Cem 11 başlayacak diyorlardı başlarsa ne olacak bunlar hala kavgalı mı yoksa barıştılar mı vs. ne ayak olum gaassaray bir açıklama yapsanıza aloooo kime diyoruz burada boşa mı yazıyoruz adnnnaaaaannnn...Teyzee adnan evde mi yaaaa!!!!!

Son olarak İlhan Cavcav olayı da şu; bizimkiler Mustafa Pektemek'i istiyorlar Cavcav hav hav da para+Cem Sultan diyor gerisini sen düşün ben diyorum ki para+Mustafa Sarp+Barış+Ayhan+Gökhan Zan+Zapata+Stancu+Serkan Kurtuluş verelim gitsin..

Sonuçta diyeceğim şudur ki yeğen; Cem, Anıl, Cumhur, Berk, Sinan, Onur, Berkin; Bilal bu takımda artık oynamalı demekten klavyenin A2 yazan yerleri aşındı bir cümlede 2. artık olmaz ama oluyor işte işin özü şudur müdür bu şafaktan servet mervet tırı vırı yani filli foto koy sinanı, ahmeti o da oynar onun kadar Gökhan Zan kadar aratmaz bile oynayın lan bebeler oynayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder