29 Mayıs 2011 Pazar

Dallas-Miami NBA FİNALS PART II, 2011

Sezon başından beri özellikle de Nowitzkinin yeniden kontrat yapmasıyla beraber Dallas'a karşı bir sempati oluşmuştu bende belkide hissetmiştim finale kadar geleceklerini ama her neyse işte olan oldu Mavericks finalde ve rakip 2006 da ki gibi yine MİAMİ yine WADE yetmezmiş gibi bir de LeBron var...!!

2006 da açıkça Miamiyi desteklemiştim 2-0 dan süper dönmüştük ama çok yıldız oldu takımda böyle pek sempatik değiller daha doğrusu Bosh varsa ben yokum arkadaş sevmiyorum o korkak oyun oynayan tipitipi...

Her neyse finaller başlıyor ki Uygar sağolsun TİVİBU'yu verdi de geceleri izleyebilcem yoksa netten kastıra kastıra pek tadı çıkmazdı ki ben yine ayarlardım onu da uğraşmam gerekecekti.


Sezon başında DALLAS-ORLANDO demiştim birini tutturdum diğerini de tutturdum sayılır o da Florida da sonuçta..

Son söz;

"Houston ile kanlı bıçaklı, Spurs ile hep alacaklı, hayalim 4 kelime o da şöyle Dallas şampiyon bu sene"

Yayın Programı,

01 HAZİRAN 2011 ÇARŞAMBA 
04:00 - NBA FİNAL SERİSİ 1. MAÇ: MIAMI-DALLAS | NTVSPOR ve HD-en 3D | CANLI 


03 HAZİRAN 2011 CUMA 
04:00 - NBA FİNAL SERİSİ 2. MAÇ: MIAMI-DALLAS | NTVSPOR | CANLI 


06 HAZİRAN 2011 PAZARTESİ 
03:00 - NBA FİNAL SERİSİ 3. MAÇ: DALLAS-MIAMI | NTVSPOR ve HD-en 3D | CANLI 


08 HAZİRAN 2011 ÇARŞAMBA 
04:00 - NBA FİNAL SERİSİ 4. MAÇ: DALLAS-MIAMI | NTVSPOR | CANLI 


10 HAZİRAN 2011 CUMA 
04:00 - NBA FİNAL SERİSİ (GEREKİRSE) 5. MAÇ: DALLAS-MIAMI | NTVSPOR ve HD-en 3D | CANLI 


13 HAZİRAN 2011 PAZARTESİ 
03:00 - NBA FİNAL SERİSİ (GEREKİRSE) 6. MAÇ: MIAMI-DALLAS | NTVSPOR | CANLI 


15 HAZİRAN 2011 ÇARŞAMBA 
04:00 - NBA FİNAL SERİSİ (GEREKİRSE) 7. MAÇ: MIAMI-DALLAS | NTVSPOR | CANLI 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder