6 Mayıs 2011 Cuma

Şampiyon Juventus...!!!

''Baktım hediye falan verecekler işin ucunda bir çıkarım var ben de ona göre oynadım arkadaş, yoksa bırakırdım bizim alpiye o şampiyon olurdu hem yazık çocuk sabahlara kadar oynuyor bir başarı elde etmiş gibi olurdu ama baktım ki bir durum var hemen verdim fanı hemen bir x ordan bir üçgen derken aradan bir kare hoppp sürdür mürsel Şampiyon JUVENTUS''



Bizim sitede ayıptır söylemesi reklam gibi oluyor ama hatta biraz değil direk reklam yapıyorum matthewsteam.org  da online pes11 liginde bizim Uygar şampiyon olmuş ben de hemen sordum ne ayak diye aynen böyle dedi:P verdi veriştirdi ptt den girdi galatasaraydan çıktı..

Tabi tam olarak böyle söylemese de ben onun aklından geçenleri okudum ve aktardım siz bana inanın hadi herkese lagsız oyunlar takılmalar...

Tamam Alpaslan söz lan diğer sezon şampiyon ol seni de yazacağım buraya valla yazacağım bak inan..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder