8 Mayıs 2011 Pazar

Pazar Pazar Olanlar

-Gündemin en tepesinde son 4 yılda 3. kez şampiyonlar ligi şampiyonu olan Galatasaray Tekerlekli Sandalye Basketbol takımı var. Evet yanlış okumadın panpa son 4 yılda 3. kez Avrupa şampiyonu oldular yetmedi o ara gidip bir de kıtalar arası şampiyon oldular. Son 4 yıl demişken şampiyon olamadığımız senede ise 5. olmuştuk. Canlı olarak izleyemedik ama skor takibindeydik gayet heyecanlıydı uzatmaya falan gitti ama sonunda aslanlar engel mengel hikaye dercesine 85-80 ile galip geldiler. Bok gibi geçen bir futbol sezonun sonunda ENGELSİZ ASLANLARA tekrar helal olsun diyoruz ve durmadan devam ediyoruz...

*****

-Euroleauge de final four hafta sonunda cumartesi gecesi ödüller verildi. Efes kızları ödülünü aldı. Rakocevic sayı kralı ödülünü aldı. Asıl haber bunları tırı vırı yaparcasına hatta tırı vırı yetmez filli foto yaparcasına bir haber; evet 2012 final four İSTANBUL'da yapılacak. İstanbul da yapılacak derken tabi ki abdi ipekçi de değil sinan erdem de yapılacak. Tabi ki dedim çünkü artık bıktık o abdi ipekçiden parkesinin renginden vs. den den... Şimdi bu gazla fener patlatır 2 transfer ama efesten pek ümidim yok keşke onlar çekilse de galatasaray katılsa daha heyecan olmaz mı diye düşünüyorum. Ya da bak şöyle de olabilir efeste beşiktaş ile birleşsin öyle katılsın yani ben alternatifleri sunuyorum sonra yok ben duymadım ben okumadım görmedim cart curt demesinler.

*****

Kaç senedir Türkiye grand prixi var şimdi hatırlamıyorum ama Massanın 3 tane birinciliği olduğunu biliyorum. Schumacherden sonra formula sanki arka planda kaldı gibi ama bugün istanbul parktaki geçen seneye göre %20 daha fazla olan seyirci sayısı acaba mı dedirtti. Tabi herkes bugün istanbul parkta son yarışın olduğunu düşünerek gitmiş olabilir. Ama tam yarış başlamak üzereyken gelen belki de benim için iyi oldu. Çünkü ecclestone yaptığı açıklamada istanbulda seneye hatta 20 sene daha olmak istediklerini her iki tarafında anlaşmaya yakın olduğunu söyledi. Ben de dedim hemen tamam müdür sen gel seneye bende gelcem hadi takıl.

*****

Son olarak iki satır da Mersin İdman Yurdu için yazayım. 2.yarı itibariyle başlayan ve bu haftaya kadar devam eden istikrarlı oyun devamında gelen puanlarla sonuna kadar hakettikleri süper lig vizesini aldılar. Hayırlı olsun şeytanlara. Ben açıkçası kim çıksın diye soranlara deplasman olabilecek takımlara göre cevap veririm. Ocakta da öyle demiştim Samsun,Mersin ve Ordu veya Bolu diye bakalım 3. kim olacak. Ama açıkça söylüyorum antep belediye çıkmasın tavşanlı çıkmasın çünkü bunlar hikaye zaten bir belediyemiz var bi tane daha gerek yok o yüzden bolu,ordu,rizeden biri gelsin hadi bakalım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder