30 Mayıs 2011 Pazartesi

ohaaa Barış gitti,Mustafa Sarp da Gitti..Ayhan,GökhanZan hadi hadi..

Şampiyon olamadık evet olsun amk nolcak çok da fifi, haaa küme de düşmedik zaten öyle bir dünya yoktu da her neyse bok gibi bir sezon geçirdik iyi mi tabi değil..

Ama lig bitti ulan nasıl bir bitiş oldu böyle ne güzel haberler geliyor ardı ardına arkadaş...

Fatih geldi buna pek sevinmedim aslında bildiğin tepkisiz kaldım ama Hagiden iyidir hiç olmadı verir gazı bebelere basar küfürü türkçe,ingilizce,italyanca en azından iki koşar mücadele ederler..

Selçuk İnan, önce inanmadım hatta açıkçası beşiktaş yada fener alırsa ohaa çok güçlü olacaklar diye de tırstım ama bi baktım şirkette 5 yıllık yapıştırmışlar ooohh yeee o gazla 65bin majezik 25 bin lansor yardır mürsel..

Ama asıl haberler asıl bombalar 3-4 gündür geliyor hem de noluyo lan dedirtircesine...




Barış Özbek Trabzonla anlaşmış ve gitmiş habere gel...


Mustafa Sarp da Trabzon yolcusu diyorlar ama Mersinin sitesinde anlaştık yazıyor ama sonuçta gitti mi gitti gidecek..

Artık darısı Ayhana. Gökhan Zana, Serkan Kurtuluşa hadi lan yapabilirsiniz hadi be hacılar belediyesi hadi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder