1 Ekim 2011 Cumartesi

Gökhan Zan,Hakan Balta,Selçuk Şahin,Aurelio bunlar da A Milli

Ben boşu boşuna 3 gün önceden kadromu açıklamadım. Çünkü biliyorum yine aynı boku yiyeceğini ama yok inat ediyor. Dedim ki belki benden bir feyz alır, bir duyar sağdan soldan haberi olur, bu sefer böyle yapalım der benim kadroyu göz önünde bulundurur dedim ama yok yaa. Bu Oğuz'un akıllanacağı yok yine kıl olduğum adamları toplamış kadroya bilet almadığıma sevindim vallahi. Yazık olacaktı vereceğimiz paraya. Hatta bizim Gökhan ile konuştuk acaba 54 lira verip maratondan mı alsak diye de ben kıllandığım için yok demiştim ve haklı da çıktım. 

Şimdi benim tahminime göre şöyle bir 11 ile sahaya çıkacaklar Hiddink ve Oğuz beyler...

Volkan
Gökhan Gönül sakat olursa kesin Sabri-Servet sakat olursa kesin Gökhan Zan-Egemen-Balta
Selçuk İnan-Emre sakat olursa Ekiciyi oynatır yada Hamit-Selçuk Şahin sakat olursa kesin Aurelio 
Kazım-Arda-Burak

Sana şöyle söyleyim akşam işten çıkmışsın ve eve gideceksin adam akıllı bir milli maç izleyelim bir stres atalım hava değişimi yapalım falan filan diyeceksin ki bu maç 2.lik açısından çok önemli yoksa play-off bile oynayamayacağız. Her neyse saat 7-8-9 civarı nete gireceksin ve twitterdan veya facebooktan benim verdiğim kadroya bakıp küfredeceksin işte o kadrolardan biri şu da olabilir bak şimdi ve küfür hazırla;

Volkan-Sabri,Gökhan Zan,Egemen,Balta-Selçuk İnan,Selçuk Şahin,Aurelio-Arda,Burak,Kazım

Tehlikenin farkında mısın Türk Futbolu..!!!


Haaa kadroya bakınca önceki maçlara göre çağrılmayan ama hakeden adamları şimdi çağırdını görüyoruz. Mesela Giray, Serkan Balcı ve Mevlüt..Ayrıca Gökhan Töre ve Tunay Torun konusunda da ısrarcı olması da gayet güzel. Ancak bunu yazmadan geçemeyeceğim; Serdar Aziz varken Gökhan Zan'ı çağırmak, Necip varken Aurelio dan medet ummak yazık oluyor çok yazık...
Son olarakta herkes bahsediyor sen niye yazmadın diyen varsa ki kimse okumadığı için diyemez ama okuyan olursa diye yazıyım ben yinede..Neyi yazıyım tabi ki Ömer Toprak konusunu. Ben onu yazalı 1 sene falan oldu nerdeyse o yüzden şimdi yalamalık yapmak istemedim. Ok?

Bu da bana göre çıkması gereken 11;

Volkan
Gökhan(Serkan)-Servet(Egemen)-Ömer-İsmail
Selçuk İnan-Emre(Hamit)-Mehmet Topal
Burak-Umut-Arda

Heaa bu da ümit milli takım kadrosu onu da yazayım da demedi demeyin ki ben alt yaş gruplarının futbol, basketbol takımlarını takip etmekte ısrar ediyorum. Neyse kadro şu şekilde;

Burak Kaplan, Necip Uysal (Beşiktaş), Kamil Ahmet Çörekçi, Ömer Kahveci (Bucaspor), Serdar Aziz (Bursaspor), Sezer Özmen (Çaykur Rizespor), Alper Potuk (Eskişehirspor), Gökay Iravul (Fenerbahçe), Emre Çolak, Semih Kaya (Galatasaray), Muhammet Demir, Orhan Gülle (Gaziantepspor), Özkan Karabulut (Gençlerbirliği), Ali Kuçik (Kardemir Karabükspor), Barış Başdaş, Şahin Aygüneş (Kasımpaşa), Sefa Yılmaz (Kayserispor), Bayram Olgun, Özgür Çek, Umut Sözen (MKE Ankaragücü), Musa Nizam (Medical Park Antalyaspor), Savaş Yılmaz (Samsunspor), Alper Uludağ (Alemannia Aachen)

Ümit Milli Kadrom da şu şekilde;

Özkan
Musa,Serdar Aziz,Semih Kaya,Özgür Çek
Alper Potuk,NECİP,Orhan Gülle
Muhammet Demir, Şahin Aygüneş,Sefa

Son olarak da milli maçların programı şu şekilde;


7 Ekim Cuma 21:30 TÜRKİYE-Almanya NTVSPOR, TT ARENA
8 Ekim Cumartesi 19:00 TÜRKİYE-Macaristan Yayın belli değil, Kasımpaşa RTE Stadı gidip izlenir
11 Ekim Salı 18:00 İtalya-TÜRKİYE Yayın Belli Değil, Verilirse Çok iyi olur liderlik maçı
11 Ekim Salı 20:00 TÜRKİYE-Azerbaycan NTVSPOR, TT ARENA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder