4 Ekim 2011 Salı

Türk Telekom PTT, Götün Girsin Sepete..

Ankaragücü gecekondu da bir davulcu vardı, sonra gitti Telekom basket maçlarında amigoluk yapmaya oradan nemalanmaya başladı. Götü falan kalktı bunun sonra ne oldu bilmiyorum. Fazla takip etmedim zaten bir süre sonra gecekonduyu da bıraktık. Geçtik maratona Anti-X falan derken orada 10 tane farklı grup oluştu. Her neyse asıl konumuz telekom basket takımına dönelim. Bu ankaragüçlü davulcunun peşinden bayağı bir ankaragücülü gitti telekoma destek verdi ama işi çoğu zaman destekten çok kösteğe dönüştürdüler başka hesaplar peşine girdiler. Zaten telekom takımı da El Amin ile final oynadığı sezondan sonra ligde sıçtı sıvadı. Gelenin gidenin haddi hesabı olmadı. Zaten o Atatürk spor salonunuda hiç sevmemiştim.

Böyle tatsız tutsuz bir paragrafta ancak o saçma sapan seyirci ve o takıma yakışırdı zaten. Haaa şimdi ne oldu. O takımdan eser kalmadı bu sene yeni bir sayfa açtı telekom, diye düşünüyorum. Çok güzel bir kadro kurdular inan Ankara da olsam her hafta giderim maçlara ama değilim o yüzden de bu yazıyı yazıyorum ki siz gidin izleyin destekleyin bu elemanları.

Bak şimdi şu ilk 5'e bak; Darius Washington, Muratcan, Jasaitis, Michael Wright, Mehmet Okur

Kesinlikle gidip izlenecek bir takım oluşturdular. Ayrıca konsantre oldukları zaman da çok şey başarabilecek gibiler. Haaa diyeceksin ki basketbol da kadro derinliği yoksa bir bok olmaz ama yine de izlemeye gidilir desteklenir. Bak benchte kimler var; Bekir Yarangüme, Kaspars Kambala, Nedim Yücel, Ceyhun Altay, Uğurcan, Orhan Hacıyeva...

Gidin izleyin hacılar iyi olur maçlar güzel olur bol sayılı olur. Davulcu bebeler falan olur orada arada küfür falan ederler o takımın hakkını vermezler ama olsun idare edeceksin. Bak bu arada maçlar Ankara Arena da ona göre yanlışlıkla o salak salonun önüne gidip beklemeyin apaçiler yer valla affetmezler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder