11 Şubat 2012 Cumartesi

Maç Önü: Ambrabatlı Kayseri, Sol bek Sabri

Kayseri ile oynarız da Ambrabat'ın adının geçmediği hatta geçmeyeceği bi yazı olabilir mi? Tabi ki hayır. Ağustosun son gününde transferin bitmesinin ardından 1 ay geçti geçmedi tam hatırlamıyorum ama hemen ardından söylentiler başladı. Sol kanatta bariz bi' eksiklik vardı. Sol diye net bi tanım yapmak doğru olmasa da kanatlarda ki eksiklik bariz göze çarpıyordu. Sonra medya malum görevini yerine getirdi ve başladı yazmaya;  Ambrabat bugün imzalıyor, yarın imzalıyor, aha imzaladı, haftaya İstanbul'da, dün gece reinada, haftasonu boğazda indirim fırsatı reklamları gibi devam eden bi dönemi geride bıraktık ve Ambrabat gelmedi. İyi ki de gelmedi, şahsen ben gayet memnunum. O zaman da yazdım ve söyledim. Ambrabat kim ki?

Her neyse..

Öncelikle saha ve zemin futbola müsait olacaktır. Kar falan kalmadı, maç saatinde yağmazsa sorun yok. Kayseri de Biseswar iyileşti ama 11 başlar mı, bence hayır. Ambrabat 11 başlayabilir. Sezon başından beri izliyorum, izleyemezsem takip ediyorum. Şota bi türlü 11de banko 8-9 kişiyi belirleyemedi. Sürekli rotasyon yapıyor. Hayır idolün Rafa Benitez ise açıklama yap ki bilelim neyin ne olduğunu dimi lebronlar. Bi hafta Okay oynuyor, haftaya Engin var, Gökhan Ünal oynuyordu, birden Kujovice döndü, Sefa oynuyor derken bi bakıyorsun Troisi girmiş yok lan Troisi değil Furkanmış o diyorsun...Böyle garip taktiksel oyunlar. Yani hücum hattında çok isim var. Ancak bi türlü o üretken 4 lüyü belirleyemedi. Her neyse kadroda ki isimlerden ziyade, Şota takıma nasıl bi oyun oynatmak istiyor, onu da anlayabilmiş değilim. Mesela Nurullah Sağlamın takımları sürekli pas yaparlar, Yılmaz Vural ailece hücum ettirir, Fuat Çapa taktiksel açıdan hareket eder ama genelde ofansif oyun oynatır, Daum 1-0'a yatar gibi. Ama Şota iki senedir tam olarak ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum. Tamam oyuncu transferleri konusunda çok başarılı ona diyecek bi sözüm yok. Ama ortada başarı da yok be kırmançisipor. Şu kadro yapısında önde basacaksın, ailece hücum edeceksin. Zaten etmezsen ne oluyor ki daha geçen hafta fenerden 4 tane yedin. Sen bugün yine yaslanacaksın arkaya orası kesin de bakalım çok yaslanmasan da maçı çirkinleştirmesen diyoruz ne dersin Şota?

Grandepunto cephesinde işler çok iyi olmasa da liderliğin verdiği bi memnuniyet var. Mesela fener bu hafta karabük deplasmanına gidiyorken içerde kazanmak daha da önemli hale geldi. Ancak Kayseri yaslancak arkaya diyoruz ama onlarda fena takım değiller şimdi hakkını yemeyelim. Ambrabat falan kazayla Gökhan Zan ile teke tek kalırsa direk santraya diker topu. Asıl sorun bugün kim solbek başlayacak. Balta ve Çağlar yok. Zaten olsalarda pek bişey fark ettirmiyorlar da, yine de Einstein zekasında ki medyanın oraya Sabriyi yazması kadar da kötü değiller. Neymiş efendim grandepunto bigün milli maçta Sabriyi solbek oynatmış. Eeeee n'olmuş oynattıysa, bizde biliyoruz oynattığını. Sonra n'oldu peki? Devrede nasıl bi bok yedim ben diye hemen Sabriyi oyundan aldı. Bu teraneleri geçelim beyler. Bu tarz durumlarda götün yiyorsa hani grandesin ya, çıkarırsın A2 den solbeki koyarsın oraya, aslanlar gibi de oynar. Baktın olmuyor, maç gidiyor durumuna gelirse alırsın oyundan Rierayı çekersin yerine. Yani ben olsam bunu bugün yaparım. Sonuçta maç Sami Yen de ne kaybedersin ki? Heaa buna götün yemiyorsa, Riera'da da o solbek potansiyelini göremiyorsan...Puyol İstanbul şubesi üyelerinden Ujfalusiyi sola çekeceksin, sağda Sabri ortada Semih-Gökhan Zan ile başlayacaksın. Bence de sen bunu yaparsın grandepunto! 

4-6 gol tadında bi maç geçeceğini düşünüyorum. Kayseri kesin gol atacak bize, dolayısıyla da yiyecekler. Orta alan da bariz bi üstünlüğümüz var, bunu sahaya yansıtırsak gol yesek bile handikaplı kazanabileceğimiz bir maç olacaktır. Son 3 cümle öyle sıradan olmuş ki bi daha okuyunca anladım. Oraya bi de bloklararası uyum, takım savunması, pivot santrafor falan eklemem gerekirmiş. Neyse ne işte, maç 19:00 da malum kanalda, ben işteyim, Alman, İtalyan, İngiliz ve Temel ile =)

Son olarak muhtemel 11 ve dizilişler ile bitiriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder