9 Şubat 2012 Perşembe

Ti-eF-eF Başkanı Kim Olmalı, Tabi ki Haluk Değil !!

Malum şahıs tabiri caizse götünün yemeyeceği kararları alamayacağını hissettiği anda istifa etti. Aslında bazı kararları teee temmuz ayında verecekti ama daha yeni seçilmiş olmanın verdiği gazla, yok dedi cık dedi ıhıh dedi o dedi bu dedi, en sonunda bi baktı ki etraf bok bödelek olmuş. Sonuçta ilk 15 gün içinde bilemedin en geç ihtimalle 1 Ağustosta alması gereken kararları alamadı. Sonrası zaten malum, işi çocuk oyuncağına çevirdi. Öyle dedi böyle yaptı, şöyle dedi öyle yaptı. Mızmızlandı, mızıttı, topunu vermedi kimseye, başkasının topunu kesti, en sonunda oynamıyorum ben dedi ve eve gitti. Bildiğin liseli ergen tripleri işte.

Malum adaylar kimler o yoldan gidelim? Tabi ki ve her zaman son nefesine kadar Haluk Ulusoy, evlerden ırak Allah düşmanın başına vermesin Yıldırım Demirören, geldiği anda FByi küme düşürüp tüm kupaları Trabzona vereceğinden adım gibi emin olduğum neydi la adı bilmem ne oğlu soyadı işte sen onu anladın, eziklerin eziği tüm lobilerde bizi yerlerde süründüren her davadan yenik ayrılmamızı sağlayan adam Mr. Şenes ve ebedi aday Ayhan Bermek falan diye liste sonlanıyor.

Bu isimler medyada öne çıkan ve adı anılan isimler peki biz bu işten nasıl bi gırgıriye çıkarabiliriz ona bi bakalım, bi saçmalayalım, bi satırları dolduralım bi bi bi işte...
İlk aklıma gelen Serhat Ulueren'in başkanlığında tüm Telegol ekibinin yönetiminde yer alacağı bi' federasyon. Sürekli canlı yayınlanan federasyon toplantıları, MHK ve PFDK kararlarının halka açılması, her pazar Kanalturkte meydan okuma, ayda bi canlı yayından müzikli, şaşalı, goygoylu eğlence programı gibisinden hareketler..

Adnan Polatın başkanlığında kurulan ve yönetiminde Adnan Sezgininde yer aldığı akıllara zarar federasyon biçimi. Adnan Sezginin ülkede ki tüm yabancıları Türk yapıp milli takımda oynatma çabaları, Adnan Polatın milli takımın başına Hagiyi getirmesi, direktör olarak da Becali ile anlaşması, yaralarından ötürü şimdiki GS yönetiminden intikam alma çabaları ve tuhaf hakem hataları, kankası Azize yaranmak için FB'ye kıyak güzellikler yapma çabaları...

Ömer Çavuşoğlu başkanlığında kurulan ve yönetim kadrosunda Selçuk Yula ve o twitterdaki beyinsiz karının da olduğu federasyon. Burada olaylar şöyle gelişir, FB ağustos ayında şampiyon ilan edilir, geri kalan takımlar aralarında maçları oynarlar, tabi fenerde palavradan oynar ama tüm takımlar fenere yatacaktır, rekor üstüne rekor kırar, kadıköyde bi kez daha 6-0 lık maç yaşanır, GS şike yaptığı gerekçesiyle amatör kümeye kadar düşürülür, ama fener CL de her şeye rağmen bi bok yapamadığı için hatta üstüne bir de tarih tekerrürden ibarettir gibisinden "0" çekince diye devam eder...

Peki medyada şu anda adı geçenlerden ama yukarıya yazmadığım en mantıklı kişi kim dersen Ali Doğan diyebilirim. Onu da niye derim biliyor musun? Duymadım bi yamuğunu, bi karambolünü vs. Beşiktaşlıymış, malum zamanında Fener-Ülker birleşmesine yardım etmiş, bizimkilere yardım etmiş yani herkesin destekleyeceği bi isim gibi görünüyor. Hem adam iktidarın da destekleyeceği bi isim oradan bi + puanı var.

Şu an ki geçici başkan Hüsnü Güreli var ki o da banko aday olacaktır, en azından bi kulis yapıp şansını deneyecektir, sonuçta böylesine tereyağlı ballı ekmeği kim kime bedavaya verir dimi?

Aslında eski başkanlardan Levent Bıçakçı bu işi üstlenebilecek bi isim, ama bu vatan toprağı için çok düzgün bi adam olduğu için şansı yok denecek kadar az. O devam etsin UEFA da ki 657 ye tabii işine, hiç girmesin bu toplara; kendini bi anda ROK, Ahmet, Erman, Adnan, Serhat gibi adamların karşısında bulur, maazallah tahtalara vur Levent..

Ben bu işi futboldan gelen adamların yapması gerektiğini düşünüyorum ve ısrar ediyorum. İşte Fantezi müzik dalından en iyi erkek sanatçı adayları, fatalerror sdflgkdjfgksjdfgldfg
Benim federasyon başkanı adaylarım; milletvekili olduğu parti nedeniyle soğuk karşılansa da futbolculuğunu düşünerek söylüyorum Hakan Şükür ama "ben bilmem büyüklerim ne derse o olur" tarzında yaptığı konuşma ile bu şansını benim gözümde kaybetti. Yine de recep derse ki sen olacaksın olay orada bitmiştir. Metin Tekin, en aklı baş'ında konuşanların başında gelen, mantıklı, omzunda kazağı, yumuşak üslubu ile futbolu içinden gelmiş, falan filan yakışır yani. Feyyaz Uçar, baba ver fanı gitsin ben arkandayım, sanki gerçekten bi kartal bakışı var lan bu adamda, seviyorum konuşmalarını, tavrını, yaşam tarzını, klasını, yakışmaz mı? TD'lük faciası olmasa, Bülent Korkmaz bu işi yapabilecek adamlardan biridir derdim ama, o kadar sıçtı sıvada ki bi de şanssızlıklar falan derken olmadı kaptan.

Tabi şöyle bi ihtimal var ki yazmadan olmaz, ayıp olur, ayıp olmazsa ayıplanır, taşlanırız neme lazım! Başkan Rıdvan, asbaşkan ve milli takımlardan sorumlu Güntekin, altyapıdan sorumlu YDYD tüm ekip üyeleri programa çıkan tüm followerlar, medya sorumlusu Fuat ve Demirkol, basınla ilişkiler ve kamp programları Hakan Gündoğar ve tüm günaydın ekibi...Makarasız hayat makarnasız italya gibidir, iğrenç ama şimdi uydurdum ha=)
Gelelim benim gerçekten olmasını istediğim başkana, başkan profiline, vizyonuna, klasına, saygınlığına vs. Bu isim Ümit Özattır arkadaş başkası da olamaz dersem suratıma tükürenler olabilir diye test ettim. Adayım Tugay Kerimoğlu'ndan başkası olsaydı, kendime ayıp etmiş olurdum. Tugay hakkında şöyledir, böyledir diye methiyeler düzmeme gerek var mı bilmiyorum ama onun saygın bi kişi olduğuna, vizyonunun hiçbirimizin tahmin edemeyeceği kadar geniş olduğuna ve bu işi en iyi üstlenebilecek, uluslararası seviyede de tanınmasıyla, başlarda ufak çaplı da olsa devamında sağlam bi lobi oluşturabilecek kapasitede olduğuna inanıyorum derken farkında olmadan övgüler dizdiğimi yeni fark ettim. Tugay Kerimoğlu.

Ya Tugay Kerimoğlu ya da Metin Tekin olmalıdır. Artık bu işi içinden gelenler yapmalıdır. Büyük şirketlerin, sporseverler sahipleri veya onların çocukları vs. artık bu işlerden elini eteğini çekmeli, gerekiyorsa çektirilmelidir, herkes yoluna bakmalı, Türk sporu sporculara bırakılmalıdır. Pollyanna mode on gibi oldu ama olması gereken bu, en azından temenni diyelim dimi napalım panpa?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder