29 Ocak 2011 Cumartesi

Az Kaldı Az..2-0

Geçen hafta ki ballı galibiyetin ardından bu hafta daha bir heveslenen haginin saçma sapan takımı ve bizzat kendisinin hevesi kursağında kaldı. Gaassaraylıyım ama inan hiç üzülmedim aksine sevindim gönül ister ki önümüzdeki antep kupa eskişehir anteplig maçlarında 3te sıfır yapsın ve hagiyle beraber adnanlar el ele gitsin ama bakalım. Bazı saçmalama diyenler olabilir bu nasıl taraftarlık diyenler olabilir ama bu takımla nereye gidebilirsin onu bana söyle arkadaş hadi o yenilse dediğim 3 maçı yense ne olacak yaa bu hagi aptisi ile nereye kadar gidebilirsin.

Şimdi gelelim maçın kadrolarına Bursa Kenny Miller'ı aldı.Geçen hafta sanırım sonradan girmişti bu hafta 11 de, kalan 10 kişi de Sercan ve Volkan yedekte olmasına rağmen sürpriz yok. Yani bursa her zaman ki kadro yapısı ve oyun tarzıyla başladı. Bizim Hagi abinin kadroda ise efsane servet, barış-ayhan müthiş ikilisi, RenoClio vs. 11 de başladı. Haaa bakıyorsun BOGDAN Stancu adında ki 5 milyon avroluk dev transfer yedek oturuyor. Şimdi şöyle iki soru var adam hazır değil de mi oynamıyor yoksa Hagi mi oynatmıyor? Eğer adam hazır değilse ki geleli 15 gün olmuş bu nasıl bir adam neye hazır değil ne iş yapıyor 15 gündür ne alemde arkadaş bu nasıl 5 milyon avro ediyor o zaman, haa adam hazırda sen oynatmıyorsun ki benim dediğime geliyorsun senden bişey olmaz be Hagi abi boşuna uğraşma git okuluna çocuklarla takıl..

İş dönüyor dolaşıyor ve haginin vizyonuna geliyor. Demiş ki ben bıraktığımdan beri türk futbolu çok değişmiş vs. Lan değişir tabi dünya değişiyor arkadaş yakında bizim bebeler uzaya gidecekler, sen monacoya o golü atarken ben daha ortaokuldaydım şimdi üniversiteyi bitirdim askere gittim geldim dünya değişiyor tabi be hagi abi sen ne diyorsun yaa?

Amann yaa ben demiştim demekten sıkıldım ama demiştim kesinlikle transfer yapılmamalı yapılacaksa gurbetçilere ve alınırsa 1 tane yabancı genç orta saha oyuncusu alınmalıdır diye ama işte köseyiz sakalımız çıkmıyor kimse biplemiyor hadi bakalım.

Koskoca Galatasaray takımının hedeflerimi küçülmüş onu bilemem ama devre arasında transfere 10 milyon avro gibi para harcayarak Culio,Stancu,Zapata gibi adamlar getirmeye kadar düştüyse sorun büyük demektir.

Unutulmaması gereken not: GUTİ+ALMEİDA+Q7+SİMAO bonservis bedeli=10.1 milyon avro

Unuttum sanmayın hemen barış-ayhan ikilisine geliyorum. Barış bu takımda oynayamazsın şimdi soruyorum trabzon-bursa-fener-beşiktaş-kayseri-antep bu takımların hangisi seni 24 kişilik kadrosunda bulundurur? Bence hiçbiri hatta bu takımlara biraz daha ekleyebiliriz ya neyse..Sakatlandın çıktın tamam insanların sakatlığı sevindirici değil ama inş. son maçın olur o formayla..Gelelim ayhan denilen pislik çirkef lanete..Arkadaş biz seni izlemekten bıktık sen geri dönmekten bıkmadın nasıl bir adamsın ki inş. seninde o formayla son maçın olur.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder