24 Ocak 2011 Pazartesi

İte Kaka Bala Göte:1-0


TT Arenada ilk resmi maçtaki kadroya bakarmısın şaka gibi; solda bi Hakan var tam bir "balta" olmuş artık eee normal sigara sigara nereye kadar kadar böyle sıçarsın üstüne de balta yazarsın. Ortaya geliyorum barış-ayhan ikilisi adamı katil ederler. O statta bile koltuk kırılıyorsa bil ki sebebi siz ikiniz ve mustafa sarp aptisidir. Açıkça söylüyorum üçünüzü düğünde piste bile çıkarmam o kadar diyorum anlayın artık. İleriye geliyorum Kazım diye bir adam var gamsız diye bir şarkısı vardı doğuşun biz daha küçüktük o zamanlar ahaa işte bu lavukta aynı hesap gamsız vicdansız takılmacaya devam ve bu adam sahaya takımın golcüsü olarak çıkıyor gerisini sen düşün.

Aslında Hagi gibi saçma sapan bir antrenör varken yazıp çizmek neye yarar o da tartışılır ama işte sıkıntıdan yazıyorum. Hemen şöyle bir tespitle hagiye dalıyorum. Hagi abi Arda sakatlanmış tamam sen hemen yektayı koymuşsun oraya da; adama sormazlar mı ulan madem Yektayı oynatacaksın bu maçta niye Ardanın sakatlanmasını bekliyorsun. Direk başlasana Yekta ile oynatma mal barışı nedir bu barış sevgin arkadaş bıktırdın artık ya yeter yaaa..Gelelim Cananın defansta oynamasına; arkadaş adamı sen stoper diye mi aldın yok ee o zaman niye orada inatla oynatıyorsun mal mısın apti misin ne ayaksın. Çek baltayı oraya insuayı da sola koy yapamadın mı Sinan var A2 de bilmem tanıyor musun koy o çocuğu oraya bak 2 tane yol gösterdim sana daha ne yapıyım lan? Sonra ortaya alırsın Canayı yanınada Yekta ve RenoClio yu çekersin al sana top yapan ve oyundan kopmayan aynı zamanda göze hoş gelen futbolu oynayabilecek bir orta saha daha ne istersin be zındık herif? Yani bunları düşünmek bu kadar mı zor arkadaş anlamıyorum. Ayrıca Tugaya da 2 laf etmeden geçmicem. Baba sen ki yıllarca ada da futbolun babasını oynadın gezdin gördün adamlar sana dediki 38 değilde 28 olsa barcelonada oynardı dediler. Ama sen ki Tugi baba nedir bu ayhan-barış-mustafa sarp karşı duramamak ve Cumhur-Musa gibi adamlara ön ayak olamamak nedir bu arkadaş kendine gel ve hagiye restini çek gözünü seviyim.


Maça gelince açıkça sivasın yenmesini istedim. Çünkü yönetim ve haginin bir an önce gitmesini istiyorum o yüzden de olabildiğince sıçmalarını ve sıvamalarını istiyorum arkadaş. Heaa bu nasıl takım sevgisi diyeceksen hadi lan ordan derim takımını seven başkana bak sen önce derim. Ama ne oldu mal sivas 2 tane %100 atamadı ve cortladı yedi golü.

Gol için ayrı bir paragraf açmak istedim; sabri araya oynuyor,barış kesiyor ve servet vuruyor. Bu galiba tarihte ilk ve son kez olan birşeydi. Çünkü bunu PES te denesen yapamazsın çünkü teknoloji o kadar gelişmedi be bilader kusura bakma yani.

Neyse sıkıntı yok haftaya Bursa ve Eskişehir Antep üçlüsünden kolay kolay çıkamayacağını ve arada Türkiye Kupasında Beşiktaş ile eşleşip oradan elenince mart ayında adnanların aralarına hagiyi de alıp sessizce kaybolmaları dileğiyle hadi ufaktan herkes voltasını alsın gençler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder