26 Ocak 2011 Çarşamba

Lucas Neill'a Atanlara..


Birkaç blog da okuduğum yazılara ithafen yazıyorum. Biri demiş ki Cananın defansta oynaması Neill'ı orta sahada oynamaya iter bu da iyi olur, biri demiş ki hagi Neill'i gözden mi çıkardı acaba?

Şimdi hacı abiler; Cana nın defansta oynaması seçeneği bir zorunluluk mu bence değil olmamalı da çünkü hakan balta oraya alabilirsin, Sinanı çıkarıp oynatabilirsin haaa bu iki ihtimal olmuyorsa son seçenek Cana olur çünkü Cananın defansa geçmesi bizi çılgına çeviren BARIŞAYHANSARP üçlüsünden birinin kesinlikle sahada olmasını garantilemesi anlamına gelir ki şu saatten sonra gönlümüzden geçen hadi benim gönlümden geçen Cana-RENOClio-Yekta üçlüsüdür ki tüm gaassaraylıların da istediği bir üçlüdür öyle de olmalıdır yoksa "sergen yalçınla sıkıntı var" demekten başka çarem kalmayacak size beyler..

Haginin Neill'i gözden çıkarmasına gelince çok da umrumdasın be Hagi biz seni gözden çıkardık zaten açık ve net söylüyorum sen yolcusun boşuna çabalama çünkü olmuyor be bilader oynadığın gibi oynatamıyorsun beyinde bi problem olabilir hadi bak keyfine çok göze batma ama...

Neill ile ilgili son olarak umarım sezon sonu biten kontratını uzatırlar ve futbolu bu ülkede bırakır onun gibisi 10 senede bir geliyor. Gheorghe Popescu 1996-2001,Lucas Neill 2011..

Son dedim ama şunu yazmadan geçemem TT Arena açılış maçında Lucas Neill'a 3 kere O'Neill diyen ve bu telaffuzu ile "İLKER TAHSİN" liğini birkez daha kanıtlayan şahısa da yok artık yuh diyorum.

Son olarak gönlümden geçen orta üçlüyü vermişken komple bir kadro veriyim dedim hani yeşillik olsun dimi gençler...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder