26 Ocak 2011 Çarşamba

Hagi,Romen,Giovani,Becali,Steau,Sen,Ben,O,Şu

Geçenlerde Twitterda "Anıl Dilaver, Cem Sultan, Cumhur ve Sinan 10 günlüğüne Steau Bükreş ile anlaşmışlar" diye yazmıştım Gökmen Özdemir gülmüştü bana. Gazeteci benimle muhatap oldu lan çok iyi olum bu bana gülümsedi hahaha tabi bu değil.

Olayın aslı şu devre arasında Steau Bükreşten Stancu, Zapata, RenoClio alındıktan sonra dedim heralde sadece romanyadan adamlar gelecek hatta romanyayı da geçtim sadece steaudan alınacaklar. Demeye kalmadım dün mynetin haberi BECALİ denilen pezevenk kapıyı aralamış 22 yaşında genç bir çocuk varmış-neresi gençse- Erik Bicfalvi diye onu köteleyecekmiş şimdi de. Heralde 5-6 milyonda ona verir bu salak yönetim ve adnancıklar.

Yetmezmiş gibi dün bir de stancunun açıklaması düştü piyasaya..Hemen bakıyoruz ne demiş;

Stancu: "Afellay'in Barca'ya 3M€ ya gittigi yerde Rumen liginden kimse 5M€ etmez bence."
Bu ne demek biliyor musun bak gaassaray ben biraz malım steau daha doğrusu becali abim size iyi kitlemiş, ama suç sizde çünkü o adnanlar olduğu sürece size daha çok kitlerler canınızı sıkmayın.

Şimdi 5 milyon euro verdiğin adama bi bakalım; neymiş 23 yaşındaymış yetenekliymiş 5 e aldık ama 10 satarız muhabbetleri var, gelecek vaad ediyormuş vs. cart curt.. Lann adama sormazlar mı konya maçında tek golü atan ANIL DİLAVER kaç doğumlu 1990 lı daha 20 yaşında Stancudan neyi eksik. Stancunun başarısı ne onu söylesenize. Sanki bana şampiyonluğa gidiyorsunda kadroyu genişletiyorsun ve gençlere şans verecek durumda değilsin. Ulan dangalak yönetim lider seni 2 ye katlamış 20 puan önünde hala neyin peşindesin sıçmışın batırmışın bırak işte bundan iyi zaman mı olur o çocuklara şans vermek için.

Ama yok Adnan SEZGİN denen kene öyle bir yapıştı ki adam kendi battı yanında 100 yıllık takımı da batırıyor, sıçıyor üstüne "ADNAN'S" yazıyor.

Haa tek suçlu o mu tabi değil..Hagi diye bir efsane futbolcu vardı ama sadece futbolcu olarak efsane gerisi hikaye şu kadar anlamıyor futboldan adım gibi eminim. Şimdiye yaptıkları ortada olduğu için geniş geniş konuşuyorum.


Varsa içinizden hagiyi savunacak sabaha kadar da varım diyorum. Çünkü bazı dangalağın aptileri var hala hagiyi savunuyorlar.

Olay tam şu bence Hagi bir gün evde oturuyor yada okulunda çocuklara futbol eziyeti çektiriyor derken tak telefon geliyor. Gaassaraydan Adnancıklar arıyor. Hopp hagide çocuklarla oynamaktan sıkılmış zaten gidiyim de iki takılıyım saçmalıyım orada diye hopp sabiha gökçen bilemedin atatürk havaalanında. Derken bunu duyan BECALİ-steau bükreş başkanı olur gavat- hagi gitti bundan faydalanmamız lazım diyor ve saf haginin kanına giriyor. Sonra Allah ne verdiyse diyorlar kim diyor? Hagi, Becali, Sezgin, Polat hoppp orta saha mı eksik biz kendi orta sahalarımız oynatmıyoruz Musayı kiralık yolladık cumhura şans vermiyoruz çek ordan bi RENOCLİO diyo, aaa dur yetmez bu bizde kaleciler de iyi değil-ulan takım kötüyse kaleci napsın- ver oradan bi kaleci diyorlar 7 aydır futbol oynamamış bir kaleci yolluyorlar ZAPATA, aaaa dur dur dur abii bende forvetler var ama sen yokmuş gibi yap çek oradan bi dallama al sana boktan bi STANCU...Haaaa tamam mı diyor BECALİ hagi bakıyor bende bir orta saha daha olsa fena olmaz diyor BECALİ nin son bombası geliyormuş ki umarım gelmez...

Koskoca 100 küsür yıllık, 25 milyon seyircisi olan takımın düştüğü hallere bakarmısınız sayın seyirciler..3 tane romen çingenesinin ve 2 tane adnanın yaptıklarını..Sonra çıkmış boş boş konuşmalar yapıyorsun adnan yazık lan sana soyadına yazık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder