8 Nisan 2012 Pazar

Amauri'den Vefa Örneği

Hafta içinde ne demiştim, Milan Barcelona'ya elenecek bu mağlubiyetin etkisini ligde göreceğiz demiştim. En azından öyle umut etmiştim ki Fiorentina beni şaşırtmadı. Dün züriyetsiz Samsunun kendi evinde yapamadığını, italya da düşme potasında bulunan Fiorentina, Milan deplasmanında Milanı 2-1 hem de 1-0 dan gelerek yendi.

Tabi Fiorentina ile Samsunu karşılaştırmak saçma geliyor olabilir ama Milan ile de Sivası karşılaştırdık ona kimsenin laf ettiği yok. Neyse ne beni bağlamaz. Milana koydular mı, koydular. Biz de akşamında Palermo'ya koyduk mu koyduk. Ne oldu 1 puanla lideriz ve son 7 hafta artık. 

Hani fenerbahçe 2001 yılında şampiyon olunca efsane geri döndü t-shirtleri çıkmıştı ya piyasaya. Hatırlarsınız. O zaman daha 15 yaşındaydım ve dedim ki neyin efsanesi amk bunlar. 4 senedir şampiyon olan biziz, türkiye kupası desen alıyoruz-o zaman fenerin daha 17 yıl falan olmuş TK alamayalı-UEFA ve Süper kupayı almışız, CL de yarı finalimiz falan var. Ama efsane geri döndü diye t-shirt bastıran ve giyenler bu fenerliler. O zaman da anlamamıştım şimdi de anlamıyorum.

Haaa diyeceksin olum Juventustan girdin niye sallıyorsun fenere diye, söyle söyle çekinme !!

Bak efsane nasıl olur ben sana söyleyim...

Lig, İtalya Kupası, Süper Kupası başarılarını yazmadım o zaten belli bilmeyeni dövüyorlar bizim burada.

Yeterli mi?

İşte o efsane bu sene yeniden doğuyor. Son 7 hafta hadi lan Conte saçmalamadan idare et, kaldıralım şu kupayı, sokalım Zlatanın götüne pardon gözüne yazacaktım.

Bunlar da Amauri'nin hediyeleri..

 Golü attıktan sonra tribünden beni işaret ederek, reyiz saygılar dedi, tam bi' emekçi(via la gazzetta della sport)

Bu da Milan'ın amk gol, ayağının içine kurban olsun Abbiati

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder