18 Haziran 2011 Cumartesi

Bende Yazdım La, Forlan-Reyes-Ujfalusi..

Nedir arkadaş bu transfer dalgası anlamadım gitti. Her kafadan bir ses çıkıyor, baktım olmayacak 2-3-5-10 satır da ben sallayım dedim. 

Dropiamet denen lanetin kanser yüzünden yasaklı ilacıyla uğraşıyoruz, sürekli sızdırma çıkıyor cinnete 5 dakika falan var. Dedim bir nete bakıyım ne var ne yok kafamız dağılsın diye. O da ne Forlan-Reyes-Ujfalusi ile anlaştık, süper 3lü aslan oldu vs. İnanmadım inanamadım ya da inanmak istemedim çünkü mevcut kadroya baktığımız zaman ihtiyaca yönelik isimler değiller. Tabi bu bana göre böyle sana göre olmayabilir. 

Forlana eyvallah, sonuçta dünya kupasının en iyi oyuncusu kariyeri tartışılmaz vs. gelirse ki umarım gelir en yararlı olacak olan isim FORLAN'dır. Ama ben yinede FORLAN'a verilecek para ile DROGBA'nın tekrar zorlanmasının gerektiğini düşünüyorum. Sonuçta DİDİER DROGBA yani öyle böyle değil ki Forlan bir Drogba değil öyle diyeyim sen anla. Ayrıca oyun anlayışı açısından Drogbayı tercih ederim. Artık forvet arkası oyuncuların dönemi kapanıyor. Bu yüzden orta sahada 3 tane iki yönlü oyunculu takımlar başarıya gidiyor. Ama 3ünden biri gelecekse ve Drogba gelmiyorsa Forlan gelmelidir.


Jose Antonio Reyes..O bölgede Arda, Elmander, Kazım, Serdar Eylik, Stancu gibi adamlar var. Yeterli mi neden olmasın. Arda eğer gitmeyecekse; solda Arda sağda Elmander oynar problem olmaz. Kazım, Stancu ve Serdar Eylikte totoş ligimiz için gayet iyi yedekler olur. Forvette de Baros ve Forlan yada kim gelecekse o şekilde devam ettirilir. Ama Arda gidecekse Reyes yada o tarz oynayabilen bir adam kesinlikle alınmalıdır.

Ujfalusi hakkında bir şey yazmak istemiyorum tek diyeceğim gelmesin arkadaş istemiyorum o kadar. Adam mı kalmadı sanki amk futbol dünyasında. Servet kazması yetmiyor, nonik gökhan da yetmiyor bir de Hulusi gelecek oooo boşversene Terim sonra Arrivirdarchi olmasın aman haaa...

Tabi herşeyden önemlisi nasıl bir oyun planı var Terimin aklında ne düşünüyor herkes gibi 4-3-3 mü oynayacağız yoksa 4-4-2 mi deneyecek. Nasıl yapcaz? 4-3-3 ün bile varyasyonları var mesela forvet arkası adamlı oynayacak yoksa 3lü orta sahanın sağlam olduğu bir varyasyon mu deneyecek? 3lü forveti nasıl kullanacak? Bunlar hep transferin adını yerini bölgesini değiştiren etkenler..

Ama ne olursa olsun, şu anda stoper olarak sadece Servet var. Bunun yanına bir yerli ve bir de yabancı çok kaliteli stoper getirmeliyiz. Sonra bakarsın hücuma yönelik yıldızlara...

Açıkçası Reyes-Forlan-Ujfalusi ile anlaştık haberinin yerine; Serdar Taşçı, Ricarda Costa( yada o ayarda bir isim) ve Kallström yada Sissoko ile anlaştık diye haberi olsaydı daha çok sevinirdim. 

Aslında demek istediğim çok yıldız almaktansa 1 tane yıldız almak o da tabiki Didier Drogbadır olmazsa Diego Forlandır. Geri kalanının ise yetenekli genç isimlerden olması, altyapıdan gelecek olan Sinan, Cumhur, Berkin, Serdar Eylik gibi isimlerin şans bulmasıyla oluşabilecek bu sezon için Türkiye liginde şampiyon olabilecek bir kadro olmasıdır. 

Arda'da Chelsea'ye gitse artık dimi panpalar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder