27 Haziran 2011 Pazartesi

G.Zan ile anlaştık, Omzuyla Görüşmeler Sürüyor!!!

Evet lan evet şaka değil yine yeniden hayal kırıklığı nedir benim bu isyanım ben de bilmiyorum ya da çok bildiğim için mi böyle oluyor yoksa bi bok bilmediğim için mi yada ne biliyim amk iyice uzadıkça uzayan bir cümle işte..

Yaa Gökhan Zan kimdir yaa..Biri gelsin ciddi ciddi bana bu transferi anlatsın gözünü seveyim ne olur lan bak ciddi ciddi anlatsın..Gelsin oturalım böyle böyle desin şöyleyken şöyle desin beni ikna etsin çünkü ben sezon boyunca küfür etmek istemiyorum.

700bin avro yıllık garanti para yetmedi bide maç başı 20bin avro verelim. Bu nedir yaa??? Hayır şimdi bazı tipler Gökhan Zan ile sözleşme imzalamayalım da kimi alalım diye soranlar var? Ulan hemen söylüyorum..Serdar Taşçı al hemen yapıştır ver parayı. Forlanı, Reyesi, Drogbayı istemeyi biliyorsun yaa alsana hemen Serdar Taşçıyı. Ha bunu niye yazdım biliyor musun? Şimdi o tipler diyecek ki Serdar gelir mi Türkiyeye de bilmem ne de cartta curt yani o yüzden yazdım. Drogba, Forlan geliyor zamanında Anelka geldi vs.. saydırma bana şimdi..

Lan bi de diyolar ki adam milli takım stoperiymiş de yerli statüsüymüşte bilmem ne.


Peki tamam adam milli takım stoperi ya(Selçuk şahin de milli takımda), sözleşmesi de bitti ya(hayır bitmese nolcaktı, çok da fifi), bir de yerli ya(afedersin nerenin yerlisi), bir de çok iyi ya(sorma panpa), üst seviyede ya(level üstüne level atlıyor), kaliteli ya(AR-GE de yönetici olacak adam) ya da ya işte ulan niye kimse istemiyor bu adamı niye kimse ilgilenmiyor hiç adı geçmiyor transferde niye fotomaçta bile haber olamıyor neden olum neden lan???

Bi siktirin gidin yaa gece gece şaka mısınız yaa..

Taçtan ofsayt olup olmadığını bile daha 18 yaşındaki Necip'ten öğrenen bir futbol fakirine senede 700bin avro garanti para veriyorsan kendi defans oyuncularını bile bile harcıyorsan bi siktir git arkadaş ama Drogba gelirse bi daha düşünürüz yada bakarız hallederiz yaa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder