14 Haziran 2011 Salı

Portek.. Pardon Beşiktaş..!!

Bu iğrenç başlıkla başladım yalaka gibi herkes aynı lafın peşinden muhabbeti döndürüyor diye dedim bir yalaka da ben olayım yalakalığa yalakalık katıyım dedim hahahahahaha=) Ne saçmaladım ama dimi evett dikkatleri topluyoruz ve Nevzat Demirden Dolmabahçeye doğru yola çıkıyoruz..

Schusterin meyveleri adını verdiğimiz Guti, Q7, Simao, Almeida, Fernandes diye başlayım dedim de olmadı La sanki niye olmadıysa bende anlamadım. Her neyse o zaman yabancılardan gidelim.Öncelikle Fernandesin bonservisini aldı beşiktaş belki de en iyi transferi bu sayılabilir çünkü geçen sene bir nevi üvey evlat gibiydi nasılsa gidecek otursun kenarda modundaydı. Ama ben bu adamı teee evertondayken bulmuştum farklıydı yani sonra ben askere gittim o da valencia ya gitmiş bu da tuhaf tabi..Her neyse transferde yabancıları kiralayarak, türkleri bonservisleri ile alarak giden beşiktaşta en azından bir planlama olması da güzel hareket olarak göze çarptı mı ne oldu? Sidnei, açıkçası hiç izlemedim o yüzden pek bişi diyemicem ama eminim ki iş yapacaktır yapsın yani izlerken kazma odun adamlar izlemekten hoşlanmıyorum nerede olursa olsun ister madrid de ister fener de ne Pepe ne de Selçük  istemiyorum arkadaş daha ne diyim anlayın işte..

Savunma göbeğinde rotasyonu arttırdı Tayfur ancak asıl sorun kanatlarda sol tarafta İsmaile bir alternatif gerekiyordu bunu Tanju ile kapatabilir hatta Doğukana da şans vereceğini, vermesi gerektiğini düşünüyorum. Sağ tarafta ise Hilbert, Ekrem ve Toraman aynı zamanda Tanjunun da oynayabileceğini Rıdvanında şans bulması gerektiğini düşünüyorum. Gönül ister ki Rıdvan da yardırsın Gökhan Gönül gibi basıp geçsin çalımı ama biraz şanssız yaa hadi bağalım. Bu arada düşünüyorum düşünüyorum diye tekrarlamışım cümle sonlarını bağlamışım çok malca olmuş yapmam bir daha öyle..

Orta sahanı ise şu anda Türkiyenin en iyisi desek yalan mı olur yalaman mı olur sen karar ver bak bi düşün; Necip, Ernst, Fernandes, Aurelio, Veli, Guti, Onur, Burak Kaplan yani isimler çok güzel mesela bir ernst, necip, fernandes yazarsın verirsin fanı gidersin, ama burada asıl enteresan olan cümle içinde Gutinin, Veli ve Onur arasında virgüllere mağdur kalması gibime geldi o da ilginç bir ayrıntı ama çok takmamak lazım böyle şeyleri fazla saçmalayınca olur böyle şeyler devamını söylemicem iyice sıçtım sıvamak istemiyorum.

Bir 4-3-3 tür tutturduk dünyanın peşinden gidiyoru. Twitterda TT oldu sanki herkes onu oynamaya oynatmaya çalışıyor ama Tayfur'un işi zor orta sahan kalabalık, 3 lü yapmasan 2 li yapsan çok kişi kenarda kalacak, forveti tek bıraksan o zaman hangi ikisi kenarda oturacak; Almeida mı, Bebe mi, Pektemek mi? Şimdi oldu mu yani ne yabacağuk el ele mi dolaşacağuk?

Bebe demişken bu ne ayak anlamadım bir video izledim adam saçma sapan hareketler yapıyor. Eğer öyleyse çok gereksiz boşuna yabancı kontenjanı dolduruyor. Yıllık ücreti falan derken saçma sapan yollara giriliyor. Ama bakarsın iyi topçudur estirir gider izlemeden atıp tutmak kolay bekleyip göreceğiz. Ama Almeidayı kesip 11 başlayacağını özellikle de ilk etapta pek sanmıyorum.

Beşiktaş yine enteresan bir takım oldu gideceksin inönüye oturacaksın bir çarşıya bir sahaya bakacaksın eğlenip geleceksin arkadaş yenmişsin yenilmişsin farketmez takılmana bakacaksın ki bu kadro öyle kolay kolay kaybetmez çünkü geçen seneki çılgın, kafası kırık, abartan bi Schuster yok..

Beşiktaş için direk bir 11 veremiyorum çünkü Bebe ve Sidnei hakkında birşeyler sallayamadım çünkü izlemedim ayrıca Tayfurun bazı zamanlarda 4-4-2 de oynatabileceğini biliyorum çünkü geçen gördüm öyle dedi falan diye devam edermişim ama öyle Lan valla bak gör..Pektemekten umutluyum, Necip zaten adamım, Fernandesi ben keşfettim, Q7 biner giderim bi değişik bir hava var bu beşiktaşta ya hadi bağalım al şuna bak da biraz takıl işte napıyım..Forlan da gelecek mi acaba?


Kendimle çelişerek her zaman çok dağınık yazarım ama burada abarttım galiba çaktırmayın ama çakın gitsin...Şimdi baktım sıçmışım sıvamadan olmaz dedim son 1 satır daha ekledim bence mantıklı=!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder