21 Haziran 2011 Salı

Furkan,Ender,Cevher sıradaki, Papaloukas? Pekoviç?

Oktay Mahmuti gerçekten olmaz, yok artık, hadi canım, bırak sende dercesine o kadro ile final oynadı ve fenere karşı ilk 2 maç dışında müthiş bir takımın nasıl olacağını gösterdi. Biraz daha zorlasaydı meşhur Murat Kosovanın müthiş geri dönüşlerinden birini yapıp kupayı müzeye götürecektik. Ama açıkçası ben bu kadarını bile beklemiyordum. Ama sezon ortasından sonra tünelin ucu görünmeye başlar gibi oldu ve #yenilmezarmada beklenmeyeni yaptı.

Her neyse çok uzatmıyorum. Şimdi bazı pis fenerli arkadaşlarım-dikkat pis fenerli diyorum temizleri de var şimdi doğruya doğruya- diyecekler olum kaç senedir şampiyon oluyoruz. Siz bilmem kaç sene sonra finale çıktınız ne abartıyorsunuz diye ama bu tiplere bir şeyler anlatmak zor. O yüzden pek kasmıyorum. Yada ufak bir şey şöyle anlatıyım; serideki her maçtan sonra sırayla koyduk mu koymadık mı muhabbeti vardı. Ama bilinçli insanlar olarak yenildiğimizde bile dedim koydular daha da koyacaklar ama olsun sonuçta #yenilmezarmada..Sonuçta basketbol şubesi planlamasına daha bu sezon adam gibi başlamıştır o yüzden ilk seneden şampiyonluk beklemek hayalcilik olurdu. Ama seneye otururuz konuşuruz o zaman kim kime koyar çıkarır tekrar bakarız. 

Seneye demişken hemen devam edeyim. Bu seneki kadro zaafiyetinin farkında olan Hakan Üstünberk ve Mahmuti hemen ertesi gün transfere başladılar. Sırayla Cevher, Ender ve Furkan Aldemir Galatasaraylı oldu. Beko basketbol liginde şampiyonluğun kesinlikle anahtarı mı denilmeli yoksa kupanın kulbundan tutmak mı denilmeli ne denilmeli efendime söyleyim gibisinden bir şeyler işte her neyse, bu işin sırrı yerli oyuncu kadrosunun hangi kalite olduğundan geçiyor. Yıllardır niye hep fener ülker efes döngüsünde geçiyor final serileri sence niye tabi ki yerli oyuncu kalitesinin yüksekliğinden dolayı? Sadece bir ara beşiktaş final yaptı, o da karambole Varda, El-Amin falan bi gazla oldu, çünkü öyle olmasa bugün beşiktaş hala sponsor arıyor olmazdı. 


Cevher 2 yıllık imzaladı. Shumpert da türk statüsünde bu sene çok iyi valla. Aynı şekilde Ender ve tabi ki Furkan gerçekten çok iyi çocuklar bunlar. Kaliteyi üst seviyeye çekiyoruz. Ama Furkanı alırken İlkanı vermeseydik keşke oynasaydı o da kalsaydı ne bileyim bir formül üretilseydi. Sonuçta şöyle bir kadro çıkıyor;

Ender,Tutku,Evren,Caner,Shumpert,Andric,Cevher,Furkan,Sertaç,Haluk...

Shipp, Rancik ve Jerry kalacak mı gidecek mi ne olacak bilemiyorum. Ama iyi bir yabancı guard ve aynı şekilde bir 5 numara alırsak çok da abartmamıza gerek yok iyi böyle der devam ederiz.Aslında Sinan Güler de gelseydi çok kral olacaktı. Ateşleyici bir isim olurdu. Bakalım nasıl şekillenecek kadro bekleyelim.

Yeni Trasnferler;

Savanoviç,Ermal Kuqo-Efes Pilsen
Bogdanovic,Gist-Fenerbahçe
Serkan Erdoğan,Erkan Veyseloğlu-Banvit
Hüseyin Beşok,Murat Kaya-Hacettepe
Nedim,Muratcan-Telekom

Göze çarpanlar bunlar haa bir de Solomon-Telekom yakılaşması oldu diyorlar bakalım bekleyelim.

Bir de tepede yazdık Papaloukas, Pekoviç hatta lokavt olursa Ersan İlyasova bunlarda bi kenarda yazılı dursun sonra çok şaşırmayın diye yazdım hadi bakalım #yenilmezarmada,, haaa unutmadan bayan basketbolu ile ilgili birşey yazmadım ama sence gerek var mı yazmama?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder