16 Haziran 2011 Perşembe

Ujfalusi-Servet-Gökhan Zan sadece düşün..

Akşam adnan konuşurken diyorsun ki ulan iyi ki kurtulmuşuz şu adamdan yine atıp tutuyor boş beleş palavralar yalanlar dolanlar, şunu yapacaktım bunu yapacaktım da dıdısının dıdısı..Yapsaydın len o zaman önüne geçen mi vardı sanki hiç filli foto..

Çünkü diyorsun ki artık akıllandılar geçmiş 10 yıldaki hataları artık yapmazlar diyorsun ama yok arkadaş bunlar hiç akıllanmayacak gibi hareketlere aynen tüm hızıyla devam ediyorlar.

O kadar yazdık bir yabancı bir de türk üst düzey stoper gerekli diye götümüzü yırttık sadece servet kaldı, gökhan zan ile sözleşme falan yenilemeyin salın gitsin dedik. 

Şimdi yabancı hakkını Ujfalusiden yana kullanmak, o kadar stoper seçeneğin içinde Ujfaluside karar kılmak, rijkaardın kulakları çınlasın adam "bu servet saçmalıyor bana yeni bir stoper lazım" diye götünü yırttı anlatamadı derdini şimdi sen diyorsun ki alın size Ujfalusi tepe tepe kullanın.

Orta saha dedi, artık dünyada en önemli avantaj ama defansın iyi ise bu avantaja dönüşür. Şimdi Terimi düşünüyorsun adam Gökhan Zan aşığı, Servet zaten kadroda, bunlara bir de Ujfalusi ekleyip Naughty America fantezilerini aratmayacak bir şey deneyecek galiba..!!

Açık ve net bu 3lü ile devam edilecekse bildiğin sıçarız hatta ön tarafa Drogba gelsin, Reyes gelsin, Arda kalsın bilmem ne gelsin hiç şansın yok yani anla işte.

Haa şöyle bir düşünce varsa saygı duyarım. UJFALUSİ yi sadece fener maçlarında Emrenin bacağını eline vermek ve Lugano ile itişip kakışması için alıyorlarsa eyvallah..

Gelelim Forlana; beşiktaş çok istedi ama olmadı çünkü adam yıllık 5 milyon falan istiyor hadi onu geçtim bir de o yaşında 10 milyon da bonservisi var. Şöyle düşün 10 bonservis+3 yıllık imza 15 ne etti, 25 milyon..Sence mantıklı mı bence hiç değil. Ama Drogba ayrı bir konu çünkü adam bir kere Didier Drogba, 2.si bonservis yok, 3.sü adam Drogba diyorum daha ne olsun?

Yapmayın etmeyin yazık bu seyirciye bak imparator diye götünde dolanıyorlar bari sen yapma. Engel ol başkana. Ama o da dedi ben futboldan anlamam, yöneticilikten anlarım dedi. O zaman Bülent Tulun denilen futbol fakirinin fikri olmalı, tabi sadece onunla sınırlı değil elbette Terimin kararı. 

Ben diyorum ki Servet, Ricardo Costa, Serdar Taşçı, Semih, Sinan bu beşli rotasyonla gitmeliyiz. Haa Ricardo Costanın yerine başka biri de olabilir ama bu isim kesinlikle Ujfalusi olamaz olmamalıdır.

Ya google'a Ujfalusi yazıyorsun bekliyorsun direk Messi faul diye çıkıyor, bu adam böyle bir kazma daha ne anlatıyım ben size ayakkabılı eşşekler...

Eğer madride daha doğrusu İspanyaya gidiliyorsa; Reyesi alın gelin müdür gerisini bırak kalsın. Daha da birşey diyemiyorum.

Gökhan Zan, Servet, Ujfalusi üçlüsünden ne olur ne işe yararlar diye düşünüyorum, sence?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder