6 Aralık 2011 Salı

7 Tane Atmazsınız Dimi!

Meşhur 6-0 lık Fenerin 6 kere gelip hepsinde de topu ağlarla buluşturduğu bizim 6 dan fazla pozisyonumuzun olduğu ama topu içeri sokmanın artık nasip olmadığı diyeceğim-en mantıklısı o geliyor- fenerbahçe tarihinin en büyük başarısı olarak kayıtlara geçen aynı zamanda fenerlilerin taraftarlık hayatlarında UEFA ve SÜPER KUPA ezikliğini bi' nevi de olsa-öyle bi' ihtimal yok-hafifletecek bir maçtır.

Evet o tarihi günün 6 Kasım 2002'nin tek cümle ile kısa bi paragraftaki gerçek özeti budur. Kimse inkar etmesin götünü başını sallamasın, gerekirse gider bi' avrupa kupası daha getiririz yaranızı deşeriz. Ama iyi de malzeme oldu yıllardır her sene 6 Kasım geldiğinde bu muhabbetler dönüyor. Saçmalama olmadığı taktirde benim için hiç bir sıkıntı yok, daşşaksa daşşak hep beraber geçeriz o sorun değil. Ama sana göre tesadüf olan şeyler senden hariç herkese göre sike sike bunu da belirttikten sonra devam...

Açıkçası yine Gökhan Zanlı, Ayhanlı bi kadro ile çıkacağımız söyleniyor, kulübe yakın abiler o şekilde kadrolar veriyorlar. Tabi gönül ister ki adam akıllı çift forvet ile sahaya çıkalım ve Bilica adlı el bombasını içinde patlatalım. Ben garantisini veriyorum eğer Elmander-Baros yaparsa hücumu Yobonun tek başına bunlarla başa çıkabileceğini hiç sanmıyorum. Dikkat edersen Bilicayı hiç saymadım hatta önündeki Cristian'ın adını bile anmadım. Fenerin kadro tercihlerine gelirsek, her zaman ki fener işte duran toplar, karamboller, GS maçı balları falan yani ne diyeyim. Bu değil mi değilse geçerli bi sebep söyle, söylesene?

0-0 bitecek ne etliye ne sütlüye diye bi söylenti dolanıyor. Umarım takımlar o şekilde sahaya çıkmazlar ve adam akıllı, gollü en azından 2-3 gollü, yine stresli, kavgalı, dövüşlü, kovalamacalı, küfürlü, yalanlı, dolanlı, atarlı, tartışmalı, tansiyonlu, kafası kırık, retrotweetli bi maç olur.

Benim 11 lerim;

Muslera-Eboue, Semih, Ujfa, Balta-Melo, Selçuk-Kazım, Baros, Elmander, Riera,
Volkan-Gökhan, Orhan, Yobo, Ziegler-Cristian, Emre-Dia, Alex, Stoch-Semih

Kadrolar üzerinden 2 kelam edeyim. Eğer yazdığım kadrolarla çıkacaklarsa ki böyle olmayacağından adım gibi eminim. Bizim savunma balta dışında sağlam. Onun karşısında Dia oynarsa o taraftan sıçarız. Bu açık ve net! Dia maçın adamı olur adım gibi de eminim. Ama hiç bir kadroda onu görmedim. Aykut nedense onu hiç kullanmıyor. Zaten adamında pek umrunda değil tıkır tıkır parasını alıyor. Yine solda Caner-Stoch tercihi çok tartışılır. Stoch formda ama karşısında da bi Eboue var ki pek şansı yok ona karşı. Hücumda ise Semih tercihi bekliyorum. Çünkü derbilerde çok etkili oluyor. Zaten normalde de Bienvenudan daha iyi olduğu aşikar. Ancak biz çift forvetle çıktığımız zaman Baros inanılmaz pozisyonlara girecektir. Hatta Bilicayı attırmasına ve gerekirse üstüne attırmasına bile oynanabilir=)

Bizimkiler buraya; http://www.rerererarara.net/

Son olarak ben maçı izleyemeyeceğim, sorarım ona göre anlatırsınız ok? 7 tane de yemeyiz heralde!

EDİT: Fener kadrosunda Yobonun yanına Orhan oynarsa diye yazmıştım ama Serdar Kesimalın sakatlığı geçmiş zaten kesin o oynar, zaten Bilica oynarsa ne olacağını herkes biliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder