23 Aralık 2011 Cuma

Devrenin En İyileri, Kötüleri, Sıçıp Sıvayanları

Mantıklı ve Hak Edenlerin 11'i


Her zaman devre araları, sezon sonları geldiğinde kesinlikle yalama bi hareket olarak düşündüğüm altın, gümüş ve bronz adı verilerek 11'ler yapılır. Bunu şu günlerde tüm gazetelerde bu başlıklar altında görmek mümkün. Her neyse panpalar bu 11 bana göre devrenin en istikrarlı ve şu 17 haftadan bi' 11 çıkarıp özellikle de hak edenlerin olduğu turnuvaya göndereceksek o isimlerden oluşuyor. Yokluğu tartışılabilecek 3 isim var bana göre; Burak Yılmaz, Fernandes ve İsmail. Evet onlarda olabilirdi ama ben öncelikle istikrardan ve yeteneğin yanında daha oturaklı bi' 11 daha ne yaptığını bilen kadro olsun diye gönlümden geçeni ve en önemlisi hak edenlerin bunlar olduğunu düşündüm aga...

Gelecek Senenin Kadrosu


Şu kadro ise gerçekten heyecanlandıran isimlerden oluşan ve devre boyunca mevkisinde en çok göze batan isimlerden oluşuyor. Kaleci Ramazan kim diye soranlar kesinlikle olacaktır hatta herkes soracak o yüzden peşin söyleyim, Ramço G.Birliğinde oynuyor ve devrede 15'e yakın maçta görev aldı. Aynı zamanda yedeği Özkan da ümit millidir onu da yazın bi kenara. Kadro genelinde itiraz edilecek isimlerden ziyade başka kimler olabilir diye düşündüm de yine G.Birliğinden Yasin Öztekin olabilir, sakatlığı nedeniyle son 2 maçta anca oynayabilen Serdar Kesimal ve yine Mustafa Pektemek var diyebilirsin. Ama Serdar ve Pektemek bu kadronun üstünde diye yazmadım ki Serdar sakat olmadığı sürece A milli takımda banko oynayacaktır-bkz 2010 Ekim- aynı şekilde Pektemek de o kadroda olacaktır. Her neyse burada sıkıntı yine solbek ve sağbek alternatiflerinde olduğu görülüyor. Yani Okan Alkan dışında gelecek adına yazılabilecek genç bir yetenek yok. Solda ise G.Birliğinde Sakıp var ama o da şans bulamıyor. Kalan pozisyonlarda yeterli sayıda ve umut verecek düzeyde alternatifler var.

Yanar Dönerlerin Kadrosu


Yanar döner de ne demek la? Yine nereden girip neye bağlayacaksın diye kimse sormayacak biliyorum. Bu kadroda ki adamların her birini en iyi 11'e de yazabilirdim. İsimler üzerinden gitmek gerekirse diye düşündüm de 11 adam var lafı uzatmanın manası yok. Colin Kazım desem, kaçak güreş desem, vurdumduymazlık desem, Emre Belözoğlu desem, pislik desem, her an atılıp takıma eksik bırakma tehlikesi desem, isimsiz devam ediyorum, istikrar desem, yetenek desem, maç içindeki süreklilik desem, korku dolu anlar desem, kafası kırıklar desem, cinnet sebepleri desem, 1 maç iyi 5 maç kötü desem, desem de desem işte sen onu anladın bu kadroyu anlatan neden bir araya geldiğini anlatan olaylar bunlar agalar..

Sıçıp Sıvayanlar


Argosuz küfürsüz bitiriyordum tam ama bu adamların bir araya geldiği kadroya başka bi isim bulamadım. Hatta kadro adını Sıçıp Sıvayıp üstüne bok yazanlar diye de tamamlayabilirdim ama baktım ki Gökhan Gönül var o kadarı da olmaz dedim. Forma renklerinden de belli olduğu gibi daltonlar gibi kötü bi takım oldular. Kalede ki Hakan Arıkan'ın Jajadan 40 metreden yediği golden sonra yine aynı golü Özerden yemesinin ardından formayı kaptırıp bi daha alamaması Hakan'ın buradaki yerini sağlamlaştırdı. Sanırım bu kafayla Hakan'ın kariyer rotası Kerem İnan gibi devam edecek gibi görünüyor. Gökhan Gönül gibi bir adama gelince, yeteneğinin, adının, değerinin aksine bu kadar kötü bir performans göstermesi özellikle de Hırvatistan maçında ki boktan performansından sonra kaçışı yoktu bu kadroda olacaktı. Riera, Bienvenu ve Boyd için ise malum yeni transferlerin getirdiği hayal kırıklığından başka birşey söylemek mümkün değil. Boyd ki İskoçya gol kralı, adam şans bulamadı, düşün Mehmet Yıldız metristen geldi 11 başladı, Batuhan bile girdi arada goller attı. Tabi buraya Trabzonlu Henriqueyi de ekleyebiliriz. Kalan isimler ise geçen seneden kalan düşüşlerine devam ettikleri için burada ki yerlerini korudular. O yüzden kalan isimler hakkında bir şey yazmaya gerek yok. Servet, Volkan Şen, İnsua falan ne yazılır ki bu adamlara, bildiğin zottirinamdan isimleri işte, hadi kaybol!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder