6 Aralık 2011 Salı

Zlatana göre en iyi kendisi,Göt atana göre kim en iyisi?


Zlatan İbrahimoviç; Malmö de şampiyonluk ile başlayan bi' kariyer ardından Ajax, Juventus, Barcelona ve Milan ile devam eden şampiyonluklar serisi..Oynadığı tüm takımların tüm sezonlarında şampiyon olması onun büyüsü gibi bi' durum. Bu şampiyonlukların yanında attığı spektakülar goller hatta bu kelime yetmedi kafası kırık goller vs. aykırı oyun tarzı ile bilinen Bosna asıllı İsveçli keşke Türk olsaydı dediğim ender kahramanlarımızdan birisi.

Demiş ki kendileri; "tamam hacı abiler; Ronaldo,Messi,Xavi çok büyük oyuncular ki ben hiç Altın Top alamamış olabilirim ama kimse kusura bakmasın bu gerçeği saklayamayacağım açıklıyorum: Dünyanın en iyi futbolcusu benim ona göre" demiş..

Sonuçta herkesin tuttuğu kendine diye de bi Türk atasözü var, aslında Bosna asıllı olması nedeniyle oralarda yaşayan Türk vatandaşlarından bu sözü öğrenmiş lazım ama her neyse Zlatana göre en iyi kendisiymiş. Aslında özgüven de bazen çok işe yarar ama bu kadarı da fazla mı diye sormuyor değiliz yani..

Bana göre en iyisi kim diye sorarsan hasta yatağımdan sesleniyorum Andres'in adını solda resmi de var bak aşağı doğru bulursun Andres'i hadi bakalım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder