8 Aralık 2011 Perşembe

Mızıkçılık yapmayın olum!

Maçı izleyemedim, ama özetlerden ve duyduklarımdan hatta fenerlilerin itiraflarından duyduğum kadarıyla fena top oynamış bizim çocuklar ezip geçmişler. İzleyemediğim için teknik taktik herhangi bi atıp tutmada bulunamayacağım ki bunu yapanlar yok mu, dolu! Belkide taktiksel olarak maç 3-0 olmuşken ve 5-6 ya doğru gidecekken Barosu oyundan almak, neyse! Zaten bu grandepunto zamanında 6-0'lık sezonda Ali Samiyende ilk yarıyı 2-0 önde kapattıktan sonra 2. devre takımı geriye yaslamış ve yine tarihi farklardan birini daha kaçırmıştık. Neyse şu galibiyetten sonra grandepuntoya bişey demiyorum. Ancak maçı izlemesem de neler olacağını yazmıştım okuyanlar ya da en azından ben biliyorum ve dediklerim tamamen oldu. Ben bildim olum işte bildim lan hahahahahaha o değilde 7 tane atsak diye de hayıflanmıyor değilim.

Gel gelelim maçı izlememe rağmen bu satırlara ne yazacağıma yine nereden nerelere giydirip çıkartacağıma. Şimdi maçtan sonra fenerli medyanın yazdıklarına bakıyorsun. Sen hiç baktın mı bilmiyorum ama ben nedense 1-2 tanesine bakınca diğerlerine de bi bakıyım dedim. Acaba mı lan yoksa falan dedim, ama yok yaralar derinleşmiş bak şimdi;

Alaattin Metin ile yaralar sızlanmaya başlıyor: Futbolcular gibi Aykut Kocaman da formsuz olabilir. Herkes gibi o da hata yapabilir... Ama şu unutulmasın... 6 aydır F.Bahçe'nin bütün yükünü çeken Kocaman çok yıprandı... Kafası rahat değil... Bunu da göz ardı etmeyelim..

Cevabını al ve uza: Ulan ben mi dedim Aykuta, milli takım stoperi Serdar Kesimal varken bahçıvan Bilicayı oynat diye, ben mi dedim Baroni, Selçuk yan yana yap, bi hafta önce kendi ağzından ben orta sahayım diyen adamı forvette yalnız bırak, ben mi dedim formunun zirvesinde olan Stochu kenarda oturt, ben mi dedim Hakan Baltanın üstüne salsan paramparça edecek Diayı kulübeye göm, ben mi dedim lan.... Sonra Aykutun canı sıkkındı, karnı büküyordu, boynu tutulmuştu, geçelim bunları beyler geçelim. Biz her ne kadar #grandepuntoya kızsak da adam dün seni çözmüş çift forvetle ağzına güzelce sıçtı işte..Önce yenilince tebrik etmeyi bil. Adam gibi adam nerede Özhan Canaydın 6-0 da bile duruşunu bozmadan senin şikeci başkanının elini sıksın ah Özhan başkan ahhh..Gel gör ezeli rakibin ne boklar yiyor..

Gürcan Bilgiç ile yara ne bok yiyeceğini şaşırıp vücudu sarıyor: Kendisini bilmesek, "Bu maçı bir türlü Galatasaray'a kazandırmalıyım" kararlılığında olduğunu söylerdik. Net penaltı pozisyonunda Caner'e kart çıkartıyor, benzerlerinde düdüğünü çekinmeden çaldığı ikili mücadelede, Elmander'e devam emri veriyor, son adamdan Semih Kaya atılabilecekken, Semih Şentürk'e dönüp "faulü sen yaptın" diyor, yardımcının zamansız kaldırıp vazgeçtiği bayrağını, doğruya döndürdüğü F.Bahçe atağını, G.Saray defansından önce sonlandırıyor.
Üstüne kusucam çekil oradan gürcan: Buna ne denebilir ki. Şimdi ki ergenlerin lafı ile neyin kafasını yaşıyor bu adam diye sorarlar adama. Ne penaltısı lan, neyin ikili mücadelesi be iğrenç adam, ilk 20 dakikada 4-0 olmadığı için yatıp kalkıp dua edip geceleri geçmiş namazları kaza edeceğine piiiiiiiii defol git tiksinç günücü kör tazı...

Selçuk Yula ile yara, ben kanıyorum sende kanayacaksın diye hesaplaşmaya giriyor: Fenerbahçeli taraftarların avunacağı nokta, rahat bir şekilde 6-0 rövanşını elde edebilirlerdi; bu olmadı.

Artık komedi tadında seviyorum seni Selçük: Büyük beyin yine formda tepelerde, gözü yine mazide, hiç bakmaz önüne, lirik şiir gibi oldu bu dize, seviyorum seni Selçuk yüle=) Neyin rövanşı olum hala nerede yaşıyorsunuz siz yaa, özellikle de sen çük, niye böylesin, bu zihniyet ne zaman değişecek off offf küçük insanlar küçük beyinler, dettt..
Ercan Saatçi ile tarifsiz bi acı giriyor: Şikenin gölgesinde ve bitmeyen gündeminde oynanan bu maçı, artık paranoyak olmuş son halimle izleyince Bilica şike mi yaptı diye düşündüm! İddalardaki şikeli maçlarda bu kadar rakip takıma çalışan bir oyuncu yokken (!) Bilica'nın bu hataları, sayın savcıları nasıl tetikler bilmiyorum... Aynı şekilde, yine paronayakça olacak ama Volkan'ın da teşvik primi almış gibi almış gibi oynuyor olması da, düşündürücüydü de, Volkan teşvik primini kimden aldı acaba... Yoksa yine Aziz Yıldırım mı...

Filmci Saatçi ver fanı evladım: Şike gölgesinde, bitmeyen gündeminde diye başlamışssın ama sike sike yendiler diyememişsin. Sonunda beni de kendinize benzettiniz. Ağzımı bozdurdunuz. Sen bilicadan yüz bulup lafı başkanının sıçıp sıvadığı konulara getireceğine götün yiyorsa bilicayı sahaya çıkaran, Stochu Diayı yanında oturtan futbol fakirleriyle sahaya çıkan I couldn't ına iki kelam söyle, ama yiyorsa, sonra da biliyorsun napcağını.. Haa şike demişken senin nerelere şikeyle geldiğini hepimiz biliyoruz,biraz sus istersen

Hasan Ali Atasoy ile kanama duruyor iç kanama başlıyor götü başı ayrı oynuyor: Kader de, konjonktür de, statüko da, medya da, hukuk da, iddianame de topyekün Galatasaray'dan yanaydı.

Kayışı kopartta gel evladım hadi be hacı be: Bunun derdi artık ergenlerin lafları ile falan açıklanabilecek durumu geçmiş, bu bildiğin bunamış amk. Bildiğin utanmaz arlanmaz lafının sözlük karşılığı gibi birşey başka bi tarifi yok. Burada yaranın vücutta yarattığı etkinin artık beyine sıçraması ve sonucunda gerizekalılığın iltifat sayılabileceği, ezikliğin had safhaya ulaştığı, kompleksin dağları taşları deldiği ve ferhattan önce şirine ulaştığı bi evrede olan hayvan diye NatGeo tadında devam ediyor.

GS-FB derbilerindeki heyecanı dünyanın hiçbir yerinde bulamayabiliriz. Evet buna katılıyorum. Ama bu kadar iğrençleşip saçmalamanın, saldırmanın, kabullenmemenin, hazımsızlığın dışa vurumunu da dünyanın hiçbir yerinde bulamayız.
Yaşları toplamı Majezik ftb üretim emrine yaklaşan adamların konuşmadan önce bi tartmaları, düşünmeleri lazım, artık tecrübe konuşması lazım ama bizim bu güzel ve yalnız ülkemizde insanlar birbiriyle kavga-dövüş etmek için götünü yırtıyor, ama yok rahat batıyor bizim halka bu kesin fena batıyor hem de...


Yobonun en son görüldüğü yer

Nasıl başladık nasıl bitirdik ama sonuç bu, 3-1 biz koyduk kadıköyde de siz koyarsınız n'olacak boyumuz mu uzadı, hayır, sadece tek kayıp var maçla ilgili o da Yobo! Sahi gören oldu mu onu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder