29 Aralık 2011 Perşembe

Jaja'yı Maja'yı Yazmak Lazım Reyiz

Yazmıyorum kaç gündür, lig arası diye normal gibi görünse de yine bi saçmalardım ben ama onu da yapmaya fırsat olmadı. Niye olmadığını siktir et de bu yazıda siktirden de anlayacağın gibi bol küfür içerme ihtimali yüksek bi karalama yapabilirim. Kızlar iyi güzel gırgır şamata iyi güzel ortam da iyi cıvıma hiç olmadığı kadar oldu falan feşmekan polinomu derken sonunda karanlık bi odaya düştük. Lanet olsun dostum! O yüzden kaçış noktası olarak burayı seçtim. 

Yine o Bekir abili günler bir anda gözümde canlandı ve hassiktir yaa dedim kendi kendime yok artık lebrağam dedim. Bak NBA de başladı olum git benimle uğraşma len dedim. Baktım yolu yok kaderim böyle açtım sayfayı başladım yine saçmalamaya arkadaş çekilin geliyorum.

Bekir abiye saygımız sonsuz ama o günlere dönmek gibi bi' ihtimal bile kötü!

O yüzden yazalım güzelleşelim unutalım sonuçta kaybedenler kulübü herkes için geçerli o yüzden pompaya devam!

Malum ek klasörlerdeki zaman zaman gülmekten kırıp geçiren ama sonunda mide bulandıran konuşma kayıtlarının gölgesindeki Türk futbolunu hatta Türk sporuna sıçramış bi' olayın orta yerinden bildiriyorum.

Şikenin göbeğinde bulunan takımlardan amortiden CL yapan ve kasasına 20 milyon dolar civarı parayı indiren ve lig açısından devreyi geride bitirip Avrupada yoluna devam eden Trabzonspordan giriyorum.

Olcan imzaladı, Jaja için kampanya başladı ki Trabzon taraftarı ilk defa olayın farkında ve Jaja için ne olursa olsun geri dönmesini istiyor. Çünkü geçen senenin 2. yarısında ki farkında olamamaktan kaynaklı yaşanan puan kayıpları ve Aziz Yıldırım faktörü nedeniyle mi desem artık orası mide bulandırıcı işte cümleyi bile tamamlatmıyor aksine ortasına sıçıp sıvıyor.

Şikeye tapeye klasöre girmemek lazım. Devam!

Olcan'ın Şenol Güneş etkisi ile getireceği enerji ve ön alanda başlatacağı presler ve hızı ile direk sonuca gidebilme yeteneği falan filan derken senin anlaman gereken iş yapacak bi adamı aldılar. Jaja konusu ise hala kesinlikle gelmesi gereken bi' adam durumunun tam merkezinde olmaya devam ediyor.

Jaja'yı şu totoş ligde istemeyecek bana lazım değil diyecek TD yok. Haa pardon kasıntı I couldn't var ya o der ben istemem falan diye sonra başkanı oynatır onu her neyse... Jaja, Burak, Olcan, Adrian, Alanzinho, Halil, Henrique, Volkan Şen gibi alternatifi bol bi hücum hattı var. Ama önemli olan en yüksek verimi verebilecek, sonuçta gol yapabilecek önde görev alabilecek muhtemel 4 lüyü yakalayabilmek.

Geçen Jajayı bu ablayla görmüşler

Jaja'nın da geri geleceğini varsayarsak ki adam dönmek istediğini açıkladı, gece hayatına bile çeki düzen verecekmiş yani o bağlamda düşünürsek, en üretken olabilecek hücum hattı nasıl olabilir bi fırtına yapalım.

Burak ve Jaja ikilisi banko yazılır o tahtaya kalan 2 kişi öncelikle form durumu ve devamında oynanacak taktiğe bağlı olarak belli olur. Devre sonuna doğru çift forvete dönse dedik ama o Jajasız bi durum için geçerli şimdi öyle bi şeye gerek yok. O yüzden ben kalan iki isim için şöyle bi teoride bulunuyorum.

Sezon başında Drogba gelirse, Baros ve Elmanderi kattığımız zaman kim 11 başlar diye sormuştu birisi ben Elmander yedek kalmaz diye cevap vermiştim. Şimdi aynı şey Halil Altıntop için geçerli bu adam yedek kalmaz arkadaş. O yüzden solda Olcan sağda Halil yada Burak arkasında Jaja reyiz ilerde Burak ya da Halil olur. Henrique sanırım Jaja geldiği zaman yolcu olacak. Hatta G.Birliği falan dediler onun için ama bakalım bekliyoruz. Ama kesinlikle kötü topçu değil, hem sakatlık yaşadı hem sağ kanatta denedi onu Şenol o yüzden verimsiz oldu diye gözlemledim.

Derken demeyi unutmayım Adrian burada daha çok iş yapacaktır ama Alanzinhonun artık miadı dolmaya başladı, devre de kalır ama yıl sonunda Abbas yolcu gibime geliyor.

Ama asıl transfer hamlesinin ben Jebrin olacağını düşünüyorum, hassiktir lan diyenlere de bekleyelim görelim o zaman hassiktiri kim kime çekecek görürüz diyorum.

Bekir abiyle başladık ama ağlak Halil ile bitiriyoruz sevgili dinleyenler, buyrun efenim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder