8 Şubat 2011 Salı

Bursa'nın Milli Olamayan Oyuncuları..

Hollanda maçı ile başlayan milli takımda değişim rüzgarlarından-bana kalsa ilk eleme maçları ile bu değişim yapılmalıydı- nasibini alamayan bursanın talihsiz mi desem ne desem bilemedim yetenekli, serbest kalsalar ortalığın karışmasını sağlayacak kadar yetenekli oldukları herkes tarafından kabul edilen yeteneklerinin 25 kişilik KORE maçı kadrosunda yer almamasının sebebi nedir acaba?

Ohaa lann ne uzun cümle oldu bee, neysee....

Açık ve net hiç sevmesem de istemesem de lig de inatla istikrarlı bir şekilde averajla lig 2. olan bursaspor diye bir gerçek var. Ben bir izleyici olarak daha doğrusu taraf olarak bursanın başarısını istemeyebilirim. Ama mr. hiddink sen bunu görmezden gelip o yeteneklerin ödülünü vermemezlik edemezsin bunu yapmaya hiçbir milli takım antrenörünün hakkı yok. Zamanında yıllarca TERİM yaptı bunu FATİH TEKKE ve sonraları da GÖKDENİZ in hakkını yedi. Hadi onların yaşları geçmişti diye yırtabilirsin. Ama mr. hiddink sen yaşları daha 20-25 arasında değişen ve şu anda türk transfer piyasasının en önemli isimleri olan ve bursanın başarısında ki payları yadsınamayacak kadar büyük olan bu çocukları sen ne diye görmezden gelirsin be AMCA?

25 kişilik bir kadro var ve OZAN İPEK, SERCAN YILDIRIM, VOLKAN ŞEN, TURGAY BAHADIR kadroda yok. Bunun açıklaması olamaz. Lig 2.sinden öyle veya böyle lig 2. sinden hem de bu ikinciliği yüzde 70 oranında Türk oyuncularının katkısı ile elde eden bir kadrodan böyle değerleri isimleri neden görmezden gelirsin niye inat edersin mr. hiddink AMCA?

Aynı şeyi Almanya maçı öncesinde de yaptın mr. hiddink. Arda nın sakat olduğu bir dönemde VOLKAN ŞEN in formda olduğu bir dönemde kanat oyuncusu olmadan hamiti solda oynatarak fenerde kadroya giremeyen sakatlıktan yeni çıkmış özere şans vererek yaptın mr. hiddink. Sonunda ne oldu 2 maçta sıfır çektin ama akıllanmadın.

Ama şöyle de düşünüyorum. Tuncay, Aurelio, Nihat, Gökhan Zan gibi gereksizlerin kadroda olmaması ile teselli buluyorum. Buna da şükür diyorum.

Şöyle de bir gerçek var. Haziran ayında OZAN, VOLKAN, TURGAY ve SERCAN 3 büyüklere transfer olursa eylül ayında kadroda olacaklar mı illa bu mu gerekiyor?

Sonra da çıkıp açıklama yapıyorsun ve büyüklere endeksli değiliz diyorsun..

Ben de sana diyorum ki "ekmek var yin mi mr. hiddink?".

Son olarak MEVLÜT ve MEHMET TOPAL ile ilgili de bir şeyler yazmak lazım ya hadi dağılalım..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder